loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
sitejame بازدید : 105 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 


اصطلاح Wi-Fi (وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا 400 متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو قرار دارد. نکته ی جالب این است که بر خلاف شبکه های کابلی، این نوع شبکه ها از هیچ گونه توپولوژی خاصی پیروی نمی کنند و تمام سخت افزار های موجود در شبکه می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مانند تصادم، با هم در ارتباط باشند. WiFi روش بی سیم برای ایجاد و اداره شبكه است كه به آن شبكه سازی ۸۰۲.۱۱ و شبكه سازی بی سیم نیز گفته می شود. بزرگترین نقطه قوت WiFi، سادگی آسان است. با توجه به بردی که این شبکه ها دارند به نظر برای شرکت ها و یا منازل مسکونی کاملاً مناسب هستند. یکی از نگرانی هایی که درمورد استفاده از این شبکه ها وجود دارد، حفظ امنیت آن ها می باشد. چنانچه شما نیز از این تکنولوژی استفاده می کنید و نگران هستید که چه کسانی به شبکه بی سیم شما متصل هستند و در حال استفاده از آن می باشند، به کمک نرم افزار Whos On My Wifi می توانید وضعیت اتصال کاربران را به وای فای مشاهده کنید و در صورت دیدن کاربری ناشناس، سریعاً دسترسی او را قطع کرده و امنیت خود را در شبکه بالا ببرید.

sitejame بازدید : 110 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

(91/9/18) تغییرات:

نسخه 3 بعدی اضافه شد

تینکربل به همراه دوستش Periwinkle به جنگل زمستانی می روند دوستانش نیز به او ملحق می شوند تا راز بالهای پری را کشف کنند ...

sitejame بازدید : 133 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013 برای مک

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است

sitejame بازدید : 93 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Mac osx 10.7.3+update 10.7.4 - سیستم عامل شیر

با سیستم عامل  Mac OS کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید.
مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک (Mac mini) هست تا قویترین Server‌ها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل می‌باشد. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعد از آن به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC) تغییر کرد. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.

Mac OS كه مخفف Macintosh Operating System است، نام تجاری یك سری از سیستم عامل های دارای رابط گرافیكی كاربر است كه توسط شركت Apple برای كامپیوترهای مكینتاش توسعه داده شده اند. سیستم عامل مک عموماً به خاطر رابط گرافیكی خوب خود مشهور شده است. این سیستم عامل برای نخستین بار در سال 1984 با كامپیوتر Macintosh 128K عرضه شد. نسخه های اولیه Mac OS تنها با كامپیوترهای مكینتاش که بر مبنای Motorola 68000 ساخته شده بودند، سازگار بودند در حالیكه نسخه های جدیدتر با كامپیوترهای PowerPC نیز سازگار شدند. اخیراً نیز سیستم عامل Mac OS X با كامپیوترهای Intel x86 سازگار شده است. نسخه های مختلف Mac OS نخستین سیستم عامل مكینتاش شامل دو بخش نرم افزاری بود كه با نام های "System"و "Finder" شناخته می شدند كه هركدام از این دو بخش دارای نسخه مخصوص به خود بودند. سیستم عامل مکینتاش شرکت اپل را می توان رقیب سر سخت سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دانست اگرچه اکثر کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اما استفاده کننده گان مک نیز در سراسر جهان کم نیستند. سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با سیستم عامل ویندوز از ویژگی هایی برخودار است مانند داشتن ظاهر بسیار زیبا و گرافیک منحصر به فرد، داشتن برخی از نرم افزار های نصب شده مورد نیاز کاربران، داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام اجرای نرم افزارها و کار در محیط آن، داشتن امنیت بسیار بالا و ... . یکی دیگر دیگر از ویژگی های بسیار خوب این سیستم عامل ویروسی نشدن آن در مقایسه با ویندوز است در واقع فایل های مخربی که تحت ویندوز ساخته شده باشند هرگز در سیستم عامل مکینتاش کارائی نخواهند داشت و از این جهت این سیستم عامل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این برخی از نرم افزارهای معروف مورد نیاز کاربران در این سیستم عامل از قبل نصب شده است مانند مرورگر Safari جهت جستجو در اینترنت، پلیر QuickTime X جهت اجرا و پخش فایل های مالتی مدیا با فرمت های مختلف، مسنجر iChat جهت چت و گفتگو در اینترنت، تقویم  iCal جهت مشاهده تقویم و ساعت، نوار Dock جهت دسترسی سریعتر به برنامه های مورد نیاز از روی دسکتاپ و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که مورد نیاز کاربران در هنگام کار با این سیستم عامل خواهد شد.

sitejame بازدید : 104 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Mozilla Firefox v17.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

sitejame بازدید : 91 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Contribute v6.5 - نرم افزار مدیریت و به روز رسانی وب سایت

با استفاده از نرم افزار Adobe Contribute، هر کسی قادر خواهد بود که سریع، آسان و ایمن وب سایت ها و وبلاگ های خود را آپدیت کند. این نرم افزار یک ابزار فوق العاده قوی برای پابلیشینگ و مدیریت ابزار های وب سایت است که ادغام نوشته ها، بررسی و انتشار آسان آن ها، با استفاده از ویرایشگر  WYSIWYG HTML را برای کاربران خویش مهیا می کند. افزایش بهره وری وب سایت ها، توسط پشتیبانی از HTML5  و JQuery mobile یکی از برتری های این ورژن از نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود با استفاده از قابلیت های درونی بسیار این نرم افزار اقدام به بروز رسانی، ویرایش سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ های خود کنید.

sitejame بازدید : 128 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Real Racing 2 - بازی موبایل مسابقات واقعی 2

(91/9/15) تغییرات:

- جایگزین شدن نسخه جدید 1.13.03 برای iOS (سازگاز شده با iPhone 5)
- اضافه شدن نسخه 1.11.02.000315 برای اندروید

آماده هیجان انگیزترین تجربه مسابقات دستی ماشین سواری شوید با کنترل 30 اتوموبیل با مجوزهای رسمی که هر کدام خصوصیات عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.
بیش از 10 ساعت گیم پلی را به صورت حرفه ای در حالت های زمان آموزش، چند نفره با دوستان، مسابقات حذفی و جام یک نفره بازی و با پیروزی در مسابقات با خرید اتومبیل های جدید و یا ارتقاء آن ها تفاوت را در عملکرد احساس کنید. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین همزمان با 16 نفر و از طریق Wi-Fi با 8 نفر از دوستان خود بازی کنید.

 

More info (
sitejame بازدید : 116 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 26 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 503
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 48,136
  • بازدید کلی : 1,331,551
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید