loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 110 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

CyberLink AudioDirector

CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2321 نام ابزاری قدرتمند جهت ویرایش و ضبط فایل های صوتی می باشد. AudioDirector یکی دیگر از نرم افزار های ارئه شده از شرکت بزرگ نرم افزاری CyberLink می باشد که به بازار عرضه شده است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات فوق العاده محیطی کاملا حرفه ای را برای کاربران جهت کار با فایل های صوتی فراهم کرده است. شما میتوانید به راحتی تمامی فایل های خود را فراخوانی کرده و شروع به ویرایش آنها کنید. شا میتوانید فایل های خود را تبدیل ، نویز گیری ، باز سازی و ... کنید. با استفاده از ابزاری که در این نرم افزار موجود است میتوانید کیفیت فایل های صوتی خود را افزایش داده و حتی انها را به صدای دیجیتالی تبدیل نمائید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان ویرایش صدای فیلم ها را نام برد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فرمت های مختلف ، همگام سازی صدا با ویدیو، چند کانال بودن ، ضبط مولتی ترک بصورت همزمان ،تولید صدا با کیفیت استودیو ، پشتیبانی از پلاگین پشتیبانی از پلاگین VST , قابلیت اضافه کردن افکت های متنوع و ... اشاره کرد.

HUNTER بازدید : 472 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

برش فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 7.01.5

Boilsoft Video Splitter نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را می دهد تا فایل های صوتی و تصویری خود را به یکدیگر بچسبانید و بصورت یک فایل مستقل ذخیره نمائید. تبدیل چندین فایل ویدئویی یک قطعه، تنها با چند کلیک ساده توسط این نرم افزار امکان پذیر است. این برنامه از فرمت های مختلفی مانند: AVI, Divx, Xvid Video, MPEG-1, MPEG-2, VOB پشتیبانی می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه مهارت خاصی ندارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار سرعت بسیار بالا در اتصال فایل ها می باشد و نیازی نیست وقت زیادی برای انجام این کار صرف کنید همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید.

HUNTER بازدید : 102 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 

Zoom-Player-Home-FREE-8.15

 Zoom Player Home MAX 8.15 Finalنرم افزاری قدرتمند جهت پخش فایل های صوتی و نمایش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که نحوه کار با آن بسیار ساده و انعطاف پذیر باشد. Zoom Player در دو حالت کار می کند: حالت اول فقط مخصوص پخش فایل های صوتی می باشد و حالت دوم مخصوص پخش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار با قابلیت های ویژه خود می تواند جانشین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه خود باشد. Zoom Player توانایی خاصی در پخش و بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت دارد.

HUNTER بازدید : 103 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Ashampoo Video Styler v1.0.0 - پیاده سازی بهترین ایده ها برروی فیلم ها با استفاده از نرم افزار Ashampoo Video Styler به واسطه محیط کاربری جذاب و البته ساده اش می توان ایده هایی نو و جدید را در قالب افکت و فیلتر های زیبا برروی ویدئوها اعمال نمود. برای نمونه به سادگی می توان برای زیباتر جلوه دادن یک قطعه ویدئو یک موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر و محتوای آن قطعه را در پس زمینه فیلم قرار داد تا هنگام اجرای فیلم آن موزیک هم به صدا درآید و به جذابیت فیلم کمک کند. تبدیل به فرمت های مختلف یکی از خصوصیات مهم در این ابزار است ؛ به راحتی می توان خروجی را تنظیم کرد که چه کیفیت و چه فرمتی داشته باشد. به اشتراک گذاری میان دوستان به شکل های مختلف از جمله سرویس های آنلاین بخش دیگری از قابلیت هایی هستند که در Ashampoo Video Styler به چشم می خورند.

MoHaMmAd بازدید : 71 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Nuclear Coffee My Music Collection v1.0.0.11 - نرم افزار مدیریت حرفه ای موزیک ها

همه ما به موزیک ها علاقه داریم و مطمئنا آهنگ های خاصی هم هستند که برایمان دلنشین تر بوده و سعی می کنیم آن ها را بیشتر گوش دهیم. گاهی تعداد این موزیک ها آنقدر زیاد می شود که مدیریت و نگهداری از آن ها کمی دشوار می شود. برای نگهداری صحیح و مدیریت حرفه ای تر موزیک ها در این مطلب نرم افزاری را معرفی می کنیم که کار را بسیار ساده خواهد کرد. Nuclear Coffee My Music Collection ابزاریست که توانایی های متعددی در زمینه مدیریت و نگهداری از موزیک ها و کلکسیون ها دارد.

HUNTER بازدید : 144 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.0.0.33 نرم افزار ساخت فیلم دی وی دی

| بهترین نرم افزار پخش فیلم در DVD پلیر با زیرنویس فارسی |

در این پست وب سایت یلدا دانلود قصد داریم تا نرم افزار VSO ConvertXtoDVD را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار، بهترين نرم افزاري است که تا به حال براي ساخت فيلم DVD با قابليت پخش در دستگاه هاي دي وي دي پلير خانگي ساخته شده است. اين برنامه از محيط بسيار ساده اي برخوردار بوده و انجام کارهاي تبديل فيلم تنها با چند کليک صورت ميگيرد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار قابليت فشرده سازي فيلم ها بدون افت کيفيت مي باشد. در واقع در تست هايي که از اين نرم افزار به عمل آمد توانست تا 5 فيلم با فرمت MKV را بدون افت کيفيت به دي وي دي تبدیل کند. این برنامه از فرمت های avi, divx, mpg, mkv, wmv, xvid و ... پشتیبانی میکند و همچنين شما ميتوانيد با استفاده از آن براي فيلم هاي خود منو بسازيد و ساير تنظيمات فيلم ها مانند وارد کردن زيرنويس، تغییرات تنظیم صدا، تغییرات سایز تصویر و ... را قبل از تبديل آنها انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين برنامه میتوان به قابليت رايت فيلم پس از تبديل بر روي دي وي دي خام اشاره کرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

HUNTER بازدید : 140 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
smplayer

با این نرم افزار قادر خواهید بود انواع فرمت های رایج ویدئویی و صوتی نظیر avi, mkv, ogm, mpeg, vob, 3gp, asf, mov, wmv, mp3, ogg و بسیاری از فرمت های دیگر را بدون نیاز به کدک خارجی اجرا کنید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از انواع زیرنویس ها اشاره کرد. یکی از ویژگی های جالب smplayer این است که تمام تنظیمات فایلی را که اجرا کرده اید را به خاطر می سپارد . به این معنی که اگر در اواسط فیلم مجبور به ترک آن شدید , با اجرا کردن دوباره آن فیلم دقیقا از نقطه قبلی از سر گرفته می شود . از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به جست جوی خودکار زیر نویس در اینترنت و امکان تنظیم و زمان بندی زیرنویس و پشتیبانی کامل از ویندوز اشاره کرد. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

HUNTER بازدید : 164 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
Windows-7-Codec-Pack

تمامی کدک های مورد نیاز برای پخش فرمت های تصویری و فایل های ویدئویی و DVD و… را برای شما در یک مجموعه آماده کرده ایم.با استفاده از این بسته قادر خواهید بود حجم زیادی از فرمت های مختلف تصویری و صوتی کد شده را براحتی در ویندوز ۷ نمایش دهید. این مجموعه مدیا پلیر نمیباشد. بلکه نرم افزاریست که اگر روی سیستم شما نصب شود بر روی تمامی مدیا پلیرهای نصب شده تاثیر گذاشته و باعث میشود که تمامی فرمت های چند رسانه ای را پخش کنند.برنامه در دو حالت نصب ساده و نصب پیشرفته برای کاربران ساده و حرفه ای طراحی شده است. یکی از خصوصیات این مجموعه این است که شما براحتی میتوانید آم را در مسیر دلخواه خود نصب کنید. لذا چنانچه دیگر به آن نیازی نداشته باشید میتوانید آن را پاک کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 4,866
  • بازدید سال : 36,904
  • بازدید کلی : 1,320,319
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید