loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 115 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

Getting Started with Muse آموزش کار با برنامه ادوبی میوز Getting Started with Muse

Adobe Muse نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.در این ویدئوهای آموزشی به صورت مقدماتی کار با این برنامه را فرا خواهید گرفت

HUNTER بازدید : 99 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

iOS 6 Workshop آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop

امل آی او اس یا همان iOS سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد. در این ویدیوهای آموزشی محصول شرکت video2brain ، مربی کهنه کار و کارشناس اپل ، Joseph Linaschke شما را با قابلیت های جدید iOS 6 آشنا می کند تا بتوانید از تمام قابلیت های این سیستم عامل استفاده کنید . شما با همه چیز نظیر تایپ کردن با صفحه کلید ، استفاده از برنامه های کاربردی همچون FaceTime ، دوربین ، ویرایش فیلم ها و سایر ترفندهای iOS6 آشنا شوید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

HUNTER بازدید : 105 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

Photoshop Special آموزش ساخت تصاویر متحرک در فوتوشاپ Photoshop Special: Moving Pictures

 

فیلم آموزشی دیگری در زمینه فوتوشاپ و نحوه ی ساخت و ویرایش تصاویر برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.آیا تا به حال با تصاویر خاص متحرک برخورد داشته اید ؟ تصاویری که در ابتدا و نگاه نخست ثابت به نظر می رسند اما پس از کمی دقت و نگاه بهتر متوجه می شویم درواقع ناظر عکسی ثابت با پس زمینه ای متحرک هستیم. برای ساخت این تصاویر در فوتوشاپ نسخه CS6 تکنیک و ترفندی بسیار ساده تعبیه شده است.شما می توانید تصاویری با دو بعد متحرک و ثابت بسازید.برای نمونه می توانید از حرکت قطره ی آب بر روی یک گلبرگ فیلم بگیرید و آن را در پس زمینه عکسی ثابت قرار دهید.به همین راحتی و با ترکیب یک فیلم و یک عکس ، تصویری متحرک و بسیار زیبا خواهیم ساخت.البته همان طور که می دانید در دنیای فوتوشاپ برای خلق تصاویر زیبا علاوه بر آموختن مهارت های لازم ، خلاقیت های فردی شماست که حرف اول و آخر را می زند.در این فیلم آموزشی الگوهایی بسیار زیبا در نظر گرفته شده و شمارا به طور کامل با فضا و نحوه ی ساخت این گونه تصاویر آشنا می سازد.زبان این فیلم آموزشی آلمانی است…

 

HUNTER بازدید : 115 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

آموزش نقاشی دیجیتال با مجموعه Digital Painting Techniques

| دانلود مجموعه آموزش نقاشی در ۱۵ قسمت با حجمی معادل ۷ گیگ |

قسمت ۲ به پست افزوده شد …

.: برای نخستین بار در بین وبسایت های ایرانی :.

زبان : انگلیسی

تعداد قسمت ها :۱۵

فرمت : MOV

رزولوشن : ۱۰۲۴×۷۶۸

مدرس : Brian Haberlin و Allen Coulter

امروز در وبسایت یلدا دانلود مجموعه ای بی نظیر دیگر با عنوان Digital Painting Techniques برای شما عزیزان هنرمند آماده کرده ایم. همان طور که اطلاع دارید در کشور عزیز ما، نقاشی دیجیتال به صورت حرفه ای دنبایل نمی شود و یا دنبال کنندگان این حرفه بسیار معدود هستند. حرفه ای که هم اکنون در سرتاسر دنیا به عنوان یک هنر بی نظیر وجود دارد و شاید تحولی بزرگ برای ایجاد دوستی بین سیستم های دیجیتال و نقاشی ها و هنر های دستی بوده است. مجموعه ای که هم اکنون توسط تیم یلدا دانلود برای شما آماده شده است ، یکی از کاملترین و بی نظیر ترین مجموعه های آموزش نقاشی دیجیتال است که در سراسر دنیا وجود دارد. در این مجموعه می توانید تمامی قواعد و اصول انقاشی دیجیتال را به راحتی و در منزل خود فرا بگیرید و تبدیل به یک نقاش بزرگ در زمینه نقاشی دیجیتال شوید. این مجموعه دارای ۱۳ قسمت اصلی و ۲ قسمت برای نشان دادن راز ها و فوت های کوزه گری این هنر است که شما میتوانید در هر سطحی از این مجموعه بهره ببرید. در این مجموعه از نرم افزار های Adobe Photoshop ، Pixologic Zbrush Smith Micro Poser ، Adobe Illustrator و Google SketchUp استفاده شده است که در نوع خود بهترین نرم افزار های موجود در این زمینه هستند. امیدواریم این مجموعه باعث گسترش این هنر بی نظیر کشور عزیزمان شود

HUNTER بازدید : 151 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

یک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

HUNTER بازدید : 181 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Digital Tutors Introduction to CINEMA 4D R14 فیلم آموزش نرم افزار سینما 4 بعدی

| دانلود رایگان فیلم 14 ساعته آموزش و معرفی نرم افزار CINEMA 4D R14 |

در این پست وب سایت یلدا دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Digital-Tutors - Introduction to CINEMA 4D R14 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. در اين آموزش، ما درك خوبي از نحوه كار با نرم افزار CINEMA 4D را برای شما فراهم می کنیم. همانطور كه با بسياري از بخش هاي اصلي نرم افزار پيش مي رويد در این باره از چند مربي به عنوان آموزگار ديجيتال خواهيد آموخت و اين آموزش به شما براي تبديل شدن به هنرمندی كارآمدتر در حوزه این نرم افزار كمك مي كند.
ما آموزش مان را با بررسي رابط كاربري شروع خواهيم كرد و شماري از ويژگي ها و مفاهيمي را بررسي مي كنيم كه هنگاميكه شروع به كاوش عميق تر اين نرم افزار مي كنيم‏ دانستن آن بسيار مهم است. از اينجا به بعد بصورت گام به گام فرآيند مدلسازي و بافت دادن را در وسیله پرواز آتي خودمان كه از سينما 4بعدي و مجموعه بافت دهي BodyPaint استفاده مي كند، ‏توضیح می دهیم.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

HUNTER بازدید : 111 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Your 12 Week Daily Bulking Trainer فیلم آموزش حجم دهی عضلات در 12 هفته
| مربی روزانه شما برای حجم دهی عضلات به مدت 12 هفته |
| شامل 15 ساعت فیلم آموزشی همراه با کتاب های راهنما |

در این پست وب سایت یلدا دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Your 12-Week Daily Bulking Trainer را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. سایت Bodybuilding.com فیلم آموزشی «مربی روزانه شما برای حجم دهی عضلات به مدت 12 هفته» را ارائه می کند، ما به شما کمک خواهیم کرد تا جثه عضلاني و فیزیک شش تکه، مشخصی را بسازید. شما درباره تعیین اهداف، تمرین برای رشد عضلانی شدید، پیروی کردن از برنامه تغذیه مناسب، مکمل حجم دهنده و حفظ انگیزه خواهید آموخت. همه دانش لازم برای موفقیت، به آسانی در دسترس شماست.
درك چارلبیوس ملقب به «درک غوله» كه يكي از بهترين مربيان در عرصه كسب و كار است، راهنماي شخصي تان خواهد بود. درك که از سال 2002 در مسابقات بدنسازی شرکت می کند و از سال 2005 مربي تأييد شده ACE است، در تغيير شكل دادن بدن و ساخت عضلات مانند سنگ ماهر است. او مدرك علوم ورزشي دارد، مقالات و كتاب هايي درباره تغذيه و تمرين چاپ كرده است، و به عنوان مدير تيم اسكيويشن كار مي كند. در 2 سال گذشته، درك با بيش از 10000 مشتري در اسكيويشن كار كرده است، در حال حاضر او براي كار با شما اينجاست.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

HUNTER بازدید : 172 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود WordPress for Designers in 18 Days فیلم آموزش وردپرس برای طراحان در 18 روز

در این پست وب سایت یلدا دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی WordPress for Designers in 18 Days را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اگر شما می خواهید وارد جامعه وردپرس شوید، ما راه بسیار خوبی برای شروع داریم: سری وردپرس برای طراحان از وبلاگ قدیمی Themeforest. شما همه چیز را از نصب پلتفرم تا برش فایل PSD و تبدیل آن به پوسته ای کامل را خواهید آموخت.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress، ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه ای برای postgersql نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.
وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b2 است که در سال 2003 شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 719
  • بازدید ماه : 4,863
  • بازدید سال : 36,901
  • بازدید کلی : 1,320,316
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید