loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 126 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

HUNTER بازدید : 108 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

qt nokia دانلود نرم افزار Nokia Qt 4.7.3   سیمبین S60v5

نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S60v5 است.

HUNTER بازدید : 113 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

Aurora 3D Presentation

Aurora 3D Presentation 13.01.04 نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی اسلاید شو های سه بعدی ی باشد. شما میتوانید با استفده از این نرم افزار به آسانی تمام تنها با اضافه نمودن متن ، عکس کلیپ و ... اسلاید شو های سه بعدی در مدل های گوناگون ایجاد نمائید.یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار قابلیت اضافه کردن موزیک به اسلاید ها می باشد. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربر پسند و آسان این امکان را به کاربر میدهد که بدون داشتن هیچ گونه دانش خاصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی قادر به ایجاد طرح های مختلف اسلایدشو باشد! از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای میتوان به ایجاد متن های دو بعدی و سه بعدی و سبک دهی به آن ، قابلیت تنظیم رنگ و بافت تصاویر ، قابلیت فراخوانی فرمت های *. mpg, *. avi, *. flv, *. mp4 ، قابلیت ایجاد پس زمینه هیا پویا ، قابلیت فراخوانی تکسچرها و مدل های سه بعدی ، قابلیت فراخوانی فرمت های سه بعدی (* .3 ds, *. Obj, *. Xml, *. Ase, *. Ply, *. Dxf, *. Ms3d, *. Lwo, *. Lws, *, ac, *. blend ، قابلیت استفاده از اشکال هندسی و ... اشاره کرد. میتوانید این نرم افزار حرفه ای را در ادامه مطلب از یلدا دانلود دریافت نمائید.

 

HUNTER بازدید : 142 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت یلدا دانلود ، دریافت نمایید.

 

HUNTER بازدید : 111 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

Dexpot

Dexpot نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ دسکتاپ مجزا با والپیپرها، اسکرین سرورهای مستقل و تنظیمات دلخواه را ایجاد کرده و از هر یک از آن ها برای مقاصد گوناگون خود همچون استفاده از یک دسکتاپ برای کار بر روی اسناد، استفاده از دسکتاپ دیگر برای جست و جو در اینترنت، استفاده از دسکتاپ دیگر برای انجام گیم و … استفاده نموده و به راحتی با استفاده از کلید های میانبری که خود تعریف می نمایید از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر رفته و به اصطلاح بین این دسکتاپ ها سوئیچ نمایید و یا حتی به راحتی فایل های خود را از دسکتاپی به دسکتاپ دیگر منتقل سازید.

 

HUNTER بازدید : 97 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

BitTorrent-7.6.1-Build-27221

برنامه BitTorrent 7.7.3 Build 28706  یکی از برنامه های فوق العاده محبوب در سرتاسر وب می باشد که از طریق این شبکه عظیم که بیس از ۱۶۰ میلیون کلاینت دارد به راحتی فایلها ی خود را دانلود کرد و یا به اشتراک گذاشتاکثر کاربران حرفه ای اینترنت با این قبیل نرم افزار ها از قبیل eMule، Ares و … آشنایی دارند. سیستم Torrent به این گونه است که کاربر ابتدا از وبسایت های عرضه کننده فایل های torrent. یک فایل بسیار کم حجم را دانلود کرده و فایل دانلود شده را به این نرم افزار اضافه می کنند تا نرم افزار شروع به دانلود فایل اصلی از شبکه ها و سرور های مختلف کند به طور مثال برای دانلود کردن یک فیلم سینمایی ۷۰۰ مگابایتی، کاربر، یک فایل ۱۰ کیلوبایتی را دانلود کرده و فایل را به نرم افزار BitTorrent 7.6.1 Build 27529 اضافه می کند و نرم افزار، شروع به دانلود فیلم سینمایی می کند. بیت تورنت یک پروتکل است که اجازه میدهد شما فایلها را با سرعت چندین برابر نسبت به دانلود معمولی اینترنت دانلود کنید.دانلود بیت تورنت BitTorrent 7.7.3 Build 28706

 

HUNTER بازدید : 90 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

HUNTER بازدید : 116 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

acemoney مدیریت امور مالی و حسابداری AceMoney 4.33.1

AceMoney نرم افزاری عالی برای مدیریت امور مالی شخصی و خانگی است به سادگی و آسانی هرچه تمام تر می باشد. این نرم افزار حتی میتواند برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار دارای چند نوع حساب کاربری (account) از پیش تنظیم شده است مانند حساب های مربوط به پس انداز ، وام ، بدهی ، چک ها و کارت های الکترونیکی که کاربر برای استفاده از آنها نیز به تنظیمات نخواهد داشت و فقط بایستی به ورود اطلاعات اقدام کند. البته این نرم افزار میتواند حساب کاربری مخصوص برای کاربر را نیز ایجاد کند تا اگر کاربری نیاز به حساب کاربری ویژه ای داشت ، خود به تنظیم آن اقدام کند. این نرم افزار برای مصرف و مدیریت بودجه و حقوق (Home budget management) نیز امکانات ویژه ای دارد. دارای ۱۰۰ دسته بندی مختلف برای مصرف بودجه و هزینه است و میتوانید با اختصاص هرمقدار بودجه برای هرکاری ، هزینه ها را کنترل کنید. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار مشاهده و دریافت اطلاعات نرخ ارز بیش از ۱۵۰ کشور جهان به صورت زنده و از طریق اینترنت می باشد. باتوجه به دسته بندی های نرم افزار ، شما میتوانید هزینه هایی که بابت هر کاری انجام داده اید را در نرم افزار وارد کنید تا در هر زمان بتوانید هزینه هایی که برای مثال صرف غذا کرده اید را بررسی کنید و فاکتورهای مختلف را ایجاد کنید. یا میتوانید ببینید از چه زمینه ای درآمد کسب کرده اید و راه های مختلف کسب درآمد و میزان درامدتان را مشاهده نمایید. این نرم افزار همانطور که ذکر شد میتواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این نرم افزار میتوانید صورت حساب هایی که باید پرداخت کنید یا دریافت کنید را تنظیم و زمانبندی کنید تا زمان آنها را از دست ندهید و نرم افزار به شما اطلاع خواهد داد. این نرم افزار توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتوانید از خود در برابر کاربران غیرقانونی با پسورد محافظت نماید. این نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که البته در ایران قابل استفاده نیستند.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 4,854
  • بازدید سال : 36,892
  • بازدید کلی : 1,320,307
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید