loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 1822 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

لایو والپیپر عشق با Purple Heart Live Wallpaper v1.0-اندروید

Purple Heart Live Wallpaper یک لایو والپیپر بسیار زیبا برای دستگاه شما است. قلب بنفش خود را با این برنامه به همه نشان دهید. این لایو والپیپر با درخشش و نور زیبا ارایه شده است که هر چشمی را خیره می کند. با رفتن به منوی تنظیمات می توانید جهت درخشش، سرعت آن و چیز های دیگر را تعیین کنید. توجه کنید که این برنامه اندکی از باتری را استفاده می کند. ۴ جهت گوناگون برای نور و درخشش، ۳ سرعت مختلف و امکان حرکت نور، از ویژگی های این والپیپر است. برای اجرای برنامه در صفحه نمایشگر فشار وارد کنید و یا وارد منوی خانگی شوید. سپس set wallpaper یا Live wallpaper را انتخاب کنید و در آنجا نام این برنامه را پیدا کرده و با اجرا کردن آن، لذت ببرید.

MoHaMmAd بازدید : 73 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

والپیپر زنده New Year Premium برای سال ۲۰۱۳ برای گوشی آندروید میباشد که از گرافیک خیلی بسیار بالایی برخوردار است. در این والپیپر آتش بازی زیبایی در گوشی شما جلوه میکند. برای نصب این والپیپر به سیستم عامل Android 2.2 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود ۲۰۱۳ New Year Premium ۳D LWP v1.0 - والپیپر زنده سال ۲۰۱۳ برای آندروید

HUNTER بازدید : 109 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Wallpapers and Backgrounds HD

Wallpapers and Backgrounds HD مجموعه بزرگی از تصاویر منحصر به فرد و با کیفیت است که عکس ها را با طبقه بندی کردن، راحت تر در دسترس کاربر قرار می دهد. بیش از ۱۶۰۰ عکس در آن قرار دارد که می توانید آن ها را به عنوان کاغذ دیواری، برای زیبا سازی گوشی مورد استفاده قرار دهید. اگر تمایل داشته باشید می توانید عکس های مورد علاقه تان را به اشتراک با دیگران بگذارید. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر انجام می شود. دسته بندی عکس ها شامل حیوانات، ساختمان ها، سگ ها و گربه ها، ماشین ها، رنگارنگ، دخترانه، قلب، غذا، عشق، طبیعت، نقاشی، الگو، مردم، آسمان، ورزشی، درخت ها، سفر، و … می باشد.

HUNTER بازدید : 127 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

لایو والپیپر زیبای White Christmas به شما کمک می کند تا نمایشگر خود را به فضای کریسمس و زمستان ببرید. در این لایو والپیپر درخشش چراغ های کریسمس، آدم برفی های زیبا، کلبه برفی و بابا نوئل مشاهده می شود. یک درخت کریسمس با چراغ های روشن و هدیه های کنار آن که کودکان را برای رسیدن بابا نوئل منتظر نگه می دارد. بارش برف بر روی درختان زمستانی و کلبه قدیمی، در کنار بازی گوشی بچه ها و آدم برفی ها می تواند برایتان جالب باشد.

HUNTER بازدید : 130 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

Screen maker - nice screenshot

با Screen maker دیگر نیازی به فوتوشاپ یا گیمپ ندارید و مجبور به کار با لایه ها نخواهید بود. تنها کافی است یک اسکرین شات از برنامه یا صفحه مورد نظر تهیه کنید و آن را وارد Screen maker کنید. این برنامه بهترین اسکرین شات را از برنامه یا محیط گوشی گرفته و به شما امکان می دهد بتوانید آن ها را در وبسایت یا وبلاگ خود قرار بدهید. نرم افزار گفته شده از ۸ رزولوشن گوناگون پشتیبانی می کند. این مقادیر عبارتند از: ۳۲۰×۴۸۰, ۴۸۰×۸۰۰, ۴۸۰×۸۵۴, ۵۴۰×۹۶۰, ۷۲۰×۱۲۸۰, ۷۶۸×۱۲۸۰, ۸۰۰×۱۲۸۰ و ۲۴۰×۳۲۰ .

 

MoHaMmAd بازدید : 114 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

 

Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

MoHaMmAd بازدید : 97 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

در این نوشته تصویر پس‌زمینه‌ی زنده (یا Live) زیبایی برای شما قرار داده‌ایم که در آن گل‌های آفتاب‌گردان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با طلوع و غروب آفتاب نشان داده می‌شوند. تنظیمات متنوعی برای این پس‌زمینه موجود است. مثل مشخص کردن تعداد گل‌های آفتاب گردان، تنظیم سرعت باد، مشخص کردن مکان و اندازه‌ی ماه، نشان دادن یا مخفی کردن خودشید، تنظیمات ابرها و موارد دیگر که باعث می‌شود بتوانید این تصویر را آنطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

 

sunflowers live wp android تصویر پس زمینه زنده گل‌ های آفتاب گردان Sunflowers Live Wallpaper   اندروید

HUNTER بازدید : 180 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

در لایو والپیپر I Love You Teddy شما تدی و همسر مهربونش رو می بینید که قلبی صورتی در دست دارند، این لایو والپیپر تحرک زیادی ندارد و همین امر باعث مصرف کم باطری می شود. قلبی که شما بر روی نمایشگر خود دارید می تپد و عشق و علاقه تدی و همسرش را نشان می دهد. در I Love You Teddy تدی به عشق خود اعتراف می کند، شما با تاچ بر روی تدی این جمله را می شنوید I Love You. اگر از تصاویر زمینه فانتزی لذت می برید و از یکنواختی اندروید خود خسته شده اید، این لایو والپیپر بهترین انتخاب برای پس زمینه گوشی اندرویدی شما خواهد بود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 4,805
  • بازدید سال : 36,843
  • بازدید کلی : 1,320,258
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید