loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 116 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

Steganos Privacy Suite

Steganos Privacy Suite 14.0.4 نام یکی دیگر از نرم افزار های امنیتی میباشد که مجموعه ای از ابزار های گوناگون برای حفاظت از اطلاعاتتان را در اختیارتان قرار میدهد. شرکت Steganos یکی از تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی می باشد که تا به اکنون محصولات امنیتی مختلفی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت به تازگی نسخه جدید نرم افزار امینتی Steganos Privacy Suite را ارئه کرده است. کاربران زیادی هستند که به اطلاعات خود اهمیت زیادی قائل هستن که فایل ها و فولدر های خود را رمزگذاری میکنند. این نرم افزار با قرار دادن امکانات و ابزار مختلف برای شما محیطی امن را برای فایل های شما فراهم می نماید. این نرم افزار با امکان رمزنگاری 256 بیتی فایل های با بهره گیری از سیستم امنیتی AES میتواند فایل های شما را تا حجم 1000 گیگابایت پشتیبانی کرده و اطلاعات را در داخل یک دیسک مجازی برای شما ذخیره سازی کند. با استفاده از ابزار E-mail is safe شما میتوانید ایمیل های خود را به سیتسم وارد کرده و برای باز کردن ها در سیستم به انها رمز دهید. این قابلیت از تمامی ایمیل های شما محافظت می نماید. با استفاده از قابلیت Portable Safe میتوانید فایل های خود را در داخل سی دی یا USBها رمز گذاری نمائید. از دیگر امکانات و ابزار های این نرم افزار میتوان به Private Favorites ، Password Manager ،File Manager  ،AntiTheft  Internet Trace Destructor ، Shredder و ... اشاره کرد.

HUNTER بازدید : 121 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

WinPatrol

 با سرعتی که سیستم های مخرب و هکرها به پیش میروند هیچ سیستمی که بر روی شبکه جهانی قرار میگیرد در امان نیست! برای مقابله با این مشکلات تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی است. امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی به نام WinPatrol را داریم. این برنامه با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

 

HUNTER بازدید : 109 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

HUNTER بازدید : 96 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

USB Disk Security 6.2.0.30 DC 02.01.2013

usb disk security حذف ویروس حافظه های فلش با USB Disk Security 6.2.0.30

USB Disk Security نرم افزار تقریبا نام آشنایست که همانطور که از نام آن مشخص است برای محافظت کامپیوتر در برابر انواع حافظه های usb می باشد. این محافظت شامل حذف ویروس های ورودی از پورت usb  و همچنین قفل کردن پورت usb برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات می باشد. همانطور که میدانید ، نرم افزارهای آنتی ویروس در زمینه محافظت از پورت های usb دارای ضعف هایی هستند و برای رفع این نقص بایستی نرم افزاری مانند USB Disk Security روی ویندوز نصب شود. USB Disk Security میتوانید ویروس ها و فایل های مخربی که قصد دارند از طریق این درگاه وارد سیستم شوند را شناسایی و حذف کنند. این نرم افزار از انواع حافظه های usb نظیر USB Drive, USB Mass Storage Device, Flash Disk, flash Memory Card, Ipod, Removable Storage Media پشتیبانی میکند و آنها را پاکسازی می نماید.

روی دیگر نرم افزار USB Disk Security قفل کردن پورت های usb برای جلوگیری از این مورد که هرکسی نتواند به اتصال حافظه usb اطلاعات داخل کامپیوترتان را کپی یا به سرقت ببرد. همچنین ابزاری های دیگری نیز در نرم افزار تعبیه شده است که برخی از آنها عبارت اند از Disk Cleanup برای پاکسازی هارد دیسک از اطلاعات زائد و Repair System برای رفع مشکلات معمول سیستم . این نرم افزار همچنین قابلیت آپدیت شدن را دارد که در مقایسه با نرم افزارهای مشابه این مورد کاملا بی نظیر است.

HUNTER بازدید : 142 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

HUNTER بازدید : 142 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6942 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود.

HUNTER بازدید : 133 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/12/29

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.

HUNTER بازدید : 134 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Password-Safe

Password Safe 3.30 اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای رمز ها میگردید پسوردسیف گزینه خوبی است.این نرم افزار به شما کمک می کند تا بهترین رمز را ایجاد کنید و از رمز های شما محافظت می نماید. شما می توانید رمز های خود را به این نرم افزار سپرده و از نگرانی بابت فراموشی و نا امن بودن آنها خود را خلاصی دهید. این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار بوده و تا حدود بسیار زیادی امنیت رموز شما را تامین خواهد کرد. این نرم افزار در ایجاد رمز های کامل وامن بسیار باهوش و کارا عمل می کند.این نرم افزار قابلیت موضوع بندی را نیز دارد و شما می توانید رمز های خود را به طرق مختلف توسط این نرم افزار نگهداری نمایید.این نرم افزار از نسخه های Windows 9x / 2000 / XP / 2003 / XP64 پشتیبانی می کند. در ادامه می توانید این نرم افزار کاربردی را از سرور پرقدرت فرادانلود دریافت نمایید.مشکلات احتمالی Password Safe با مطرح کردن در بخش نظرات توسط فرادانلود حل خواهد شد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 658
  • بازدید ماه : 4,802
  • بازدید سال : 36,840
  • بازدید کلی : 1,320,255
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید