loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 193 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

بار دیگر بازی محبوب و دوست داشتنی Cut the rope با محیطی جدید! هیولای سبز رنگ به نام Om Nom برای یک سری آزمایشات پرفسور مورد آزمایش قرار می گیرد. در این بازی باید طناب ها را به نحوی ببرید که علاوه بر گرفتن ستاره ها، هیولاهم بتواند آبنبات آویزان بر سر طناب را بخورد. با گرفتن ستاره ها می توانید مراحل بالاتر را باز کنید. ترکیب رنگی و زیبایی طراحی این بازی منحصر بفرد بوده و دارای ۱۵۰ مرحله در ۶ قسمت می باشد. شاید بریدن طناب ساده باشد ولی در این بازی متوجه خواهید شد که به چیزی بیشتر از کشیدن انگشت روی صفحه نیاز است.

HUNTER بازدید : 170 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در بازی Eat em All FULL شما برای بار دیگر به نجات شهر از دست بیگانه ها کمک خواهید کرد. شهر Troop مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است وآنها تخم های خود را در همه جای شهر پنهان کرده اند با به دنیا آمدن بچه ها تعداد بیگانه ها بیشتر شده و شهر به دردسر بزرگی خواهد افتاد. تنها یک قهرمان می تواند این تخم ها را پیدا کرده و همه آنها را بخورد تا شهر از این اتفاق هولناک نجات پیدا کند. تخم ها بر اساس نقشه و طرح مشخصی پنهان شده اند. به قهرمان بازی کمک کنید با کشف طرح و نقشه اصلی تمام تخم ها را نابود کند. این بازی یکی از بازی های اعتیاد آور و در سبک پازل می باشد که دارای ۸ منطقه و ۷۲ مرحله می باشد. با استفاده ازانواع نیروهای انفجاری مانند نارنجک، رعد و برق وانفجارهای زمان بندی شده و همچنین زیرکی خود شهر Troop را نجات دهید.

HUNTER بازدید : 159 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در بازی Garfield’s Escape شما می توانید هم در نقش گارفیلد دوست داشتنی و هم در نقش Odie سگ خانه بازی کنید. رباتی که به تازگی صاحب این دو حیوان خریداری کرده،  تا قبل ازاین وظیفه پیدا کردن حیوانات خانگی کثیف و شستن آنها را داشته، اما اکنون این ربات دیوانه شده و شما باید برای فرار از دست آن به گارفیلد و اودی کمک کنید. بازی شامل ۱۵ مرحله در ۴ قسمت مختلف از خانه می باشد. پریدن از روی موانع، جا خالی دادن و آویزان شدن از وسایل خانه کارهایی است که شما باید در راه فرار خود انجام دهید. پریدن از روی راه پله شما را به زیر زمین خانه می رساند و هر چه به مرحله های بالاتر برسید کار سخت تر خواهد شد. گرافیک سه بعدی از شخصیت کارتونی و کمدی مورد علاقه شما جذابیت این بازی را بیشتر می کند و همچنین شما می توانید مرحله بدون پایان(endless) را انتخاب و در ۲ سطح سختی متفاوت ازآن لذت ببرید.

HUNTER بازدید : 214 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

آیا شما لذت می برید که در مهمانی مجللی شرکت کنید و در آن مهمانی بدرخشید. در بازی Style Starlet شما می توانید بهترین تجربه ها را در مهمانی ها داشته باشید. وسایل خود را جمع کنید و به مهمانی بزرگ Style Starlet سفر کنید و در کلاس های جهانی مد شرکت کنید تا بتوانید یکی از خوش تیپ ترین ها و ستاره های مدل در جهان باشید. شرکت در بازی ها ،تبلیغات ،جشن های تلویزیون و فیلم ها شما را به مرور زمان معروف تر می کند. در فروشگاه ما و با خرید از ما شما افراد بسیار شیک خواهید شد که مورد پسند همه قرار خواهید گرفت. لباس های دلخواه خود را انتخاب کنید و یک مدل بی نظیر شوید. در طی این بازی اگر شما لباس های شیک و مناسب را در کنار هم قرار دهید می توانید از فروشگاه ما جایزه نیز بگیرید.

HUNTER بازدید : 116 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

کشتار در هالیوود با Zombiewood v1.0.4-اندروید

زامبی ها این بار به Los Angeles و یکی از خیابان های شلوغ و معروف ان حمله کرده اند. در بازی Zombiewood هیچ استثنایی وجود ندارد و بسیاری از افراد معروف نیز تبدیل شده اند. خیابان ها پراز مرده های متحرک شده است. فضای شهر را ترس، وحشت و خشونت، فرا گرفته واکنون زمان آن رسیده که دست بکار شوید و با ۲۰ نوع اسلحه مرگباری که بازی دراختیار شما قرار داده است به نابودی زامبی ها بپردازید. محیط این بازی دقیقا از فضای واقعی هالیوود گرفته شده است و علاوه بر آن در این بازی ۱۱ فیلم و ۱۰ مدل متفاوت برای بازی در اختیار شماست. تمام تلاش خود را برای ارتقا امتیازات خود انجام دهید و از فضای منحصر به فرد بازی لذت ببرید.

HUNTER بازدید : 120 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

کشاورزی با Mandora v1.1.0-اندروید

به روستای Mandora خوش آمدید. این روستا تنها جایی است که گیاه مندورا یافت می شود. گیاهی که نیروی جادویی دارد. شما ۲۰ مدل مندورا قابل انتخاب خواهید داشت. شما در این بازی نقش کشاورز را بازی می کنید و باید گیاهان رسیده را برداشت کنید. زمان محدود است و هر چه بیشتر مندورا بچینید امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. هر جعبه کامل به شما زمان اضافه هدیه می دهد. این بازی با گرافیک خوب و محیطی ساده تجربه ای عالی از یک بازی به شما هدیه می دهد.

HUNTER بازدید : 129 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

نبرد فانتزی با League of Heroes v1.3.161-اندروید

برای رقابت در بازی لیگ قهرمانان باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید. برای بهترین بودن نهایت تلاش خود را به کار بگیرید و با انتخاب بهترین و قوی ترین اسلحه ها می توانید رتبه بالاتری داشته باشید و همچنین راحت تر بر دشمنان خود غلبه کنید. در بازی League of Heroes می توانید تجارب بسیاری بدست آورید و طلاهای بسیاری را جمع آوری کنید تا بعد از طی نمودن ۶۰ مرحله این بازی، بالاترین رتبه در بین رقابت کنندگان بدست آورید. بازی برای شما محیط هایی با آب و هوای مختلف از جمله هوای بارانی همراه با رعد و برق و مه و همچنین بازی در شب درنظر گرفته است.

HUNTER بازدید : 108 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

سیر کردن میمون با Blast Monkeys v2.9.6-اندروید

بازی Blast Monkeys از جمله بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده می باشد. وظیفه شما در این باری بسیار ساده و در عین حال پر درد سر است. Moki یک میمون گرسنه است که به این راحتی سیر نمی شود. شما باید در مسیرهای پر چالش با موانعی که به صورت خلاقانه طراحی شده اند به Moki برای بدست آوردن موز کمک کنید. در مسیر رسیدن به موزها مراقب موانع و میخ ها باشید. برای سیر کردن میمون خود سعی کنید بیشترین موز را بدست آورید.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 697
  • بازدید ماه : 4,841
  • بازدید سال : 36,879
  • بازدید کلی : 1,320,294
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید