loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 109 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

لاک اسکرین ویندوز ۸ با Launcher 8 v1.2.6-اندروید

Launcher 8 برنامه فوق العاده ای است که سبک جدیدی از رابط کاربری را برای اندروید تان به هدیه می آورد. می توانید ظاهر گوشی خود را به راحتی به ظاهر ویندوز موبایل ۸ در آورید و به دوستانتان نشان دهید. امکان اضافه کردن اندازه ها و رنگ های گوناگون برای کاشی ها، امکان ذخیره و بازیافت تم ها، امکان جا به جایی سبک لیست برنامه ها، امکان قرار دادن قفل نمایش، امکان انتخاب صد ها نوع رنگ تم، امکان اضافه کردن ویژگی های بیشتر مانند زمان و عکس، امکان اضافه کردن ویجت های اندروید در کاشی ها، و … از ویژگی های این لانچر است.

MoHaMmAd بازدید : 81 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Christmas Snowflakes یک والپیپر برای گوشیهای آندروید است. این نرم افزار تشکیل شده از تعداد زیادی والپیپر متحرک به مناسبت کریسمس که به کاربر این امکان را میدهد تا گوشی خود را به دلخواه خود تزیین کند. برای نصب این والپیپر به سیستم عامل Android 2.1 و بالاتر نیاز دارید.

?????? ????

HUNTER بازدید : 175 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

Yandex.Shell

با yandex.Shell می توانید صفحه نمایش ۳ بعدی چرخ و فلکی را روی اندروید خود داشته باشید. می توانید صفحات را به دلخواه خود تنظیم کنید و سپس آنها را در نمایشگر زیبای چرخ و فلکی نگه دارید و به راحتی بین صفحات سوییچ کنید. می توانید تمام ویجت های دلخواهتان را بر روی همان نمایشگر قرار دهید تا با آخرین اخبار محلی، آب و هوا و ترافیک به روز بمانند. جستجو گر تعبیه شده در برنامه، امکان جستجوی برنامه ها در گوشی و یا بصورت آنلاین را در اختیارتان قرار می دهد. آدرس بوک برنامه به عنوان دایرکتوری بنگاه ها نیز کار می کند. برای مثال اگر واژه restaurant را جستجو کنید، آدرس و شماره تماس رستوران موجود در منطقه را به شما می دهد. همچنین اگر تماسی ناموفق از یک شماره ناشناس دریافت کنید، برنامه بطور خودکار business directory را جستجو کرده و نام تماس گیرنده را در تاریخچه تماس ها ( call history ) در صورتی که ممکن باشد، نشان می دهد.

HUNTER بازدید : 209 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

GO Launcher EX یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای اندروید برای تغییر و زیباسازی فضای گوشی است. این لانچر قابلیت اضافه کردن صدها تم زیبا و متنوع را دارد و در واقع یک نرم افزار مدیریت تم برای اندروید محسوب می شود. توسط این نرم افزار می توانید هوم اسکرین خود را سفارشی سازی کنید، تم های بسیار زیبا نصب کنید، پس زمینه هوم اسکرین را تغییر دهید و از انیمیشن ها و حرکت های نرم و زیبا در محیط گوشی خود لذت ببرید.

HUNTER بازدید : 171 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

احساسی متفاوت را در ClearView تجربه کنید، این پوسته فضایی تمیز و زیبا را برای شما در صفحه نمایش ایجاد می کند و با آیکون های متفاوت خود زیبایی خاصی پدید می آورد. این پوسته دارای ۷۸ آیکون HD متفاوت، ۴ تصویر زمینه HD و رابط کاربری مناسب است. همچنین طراحی هوشمندانه تصاویر زمینه، متناسب با رنگ بندی تم این پوسته زیبا را از پوسته های دیگر متمایز کرده است. با تعویض تم فعلی خود با این تم می توانید اندروید خود را با وضوح بالا و نمای HD داشته باشید. این تم به صورت اختصاصی برای GO Launcher EX طراحی شده و فقط با این لانچر قابل اجراست.

HUNTER بازدید : 133 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

Blue Galaxy یک پوسته زیبا که توسط آن می توانید برای مدتی اندروید خود را به گلکسی تبدیل کنید. تم Blue Galaxy بیش از ۴۵۰ آیکون فوق العاده از برنامه های اصلی اندروید مانند شماره گیری، اس ام اس، ایمیل، فیس بوک، توییتر و غیره را پوشش می دهد که در نوع خود کم نظیر است. این تم تنوع خوبی را از لحاظ منو ها و کلید های مختلف فراهم میکند. با تغییر پوسته اندروید خود به این تم، صفحه نمایش و منوی خود را از حالت یکنواخت خارج کنید تا از کار کردن با اندروید خود بیشتر لذت ببرید. برای استفاده از این تم شما حتما باید آخرین نسخه GO Launcher EX را بر روی اندروید خود داشته باشید.

MoHaMmAd بازدید : 122 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

سری نوزدهم مجموعه ی 2 تم زيبا و با گرافیک بالا را برای گوشی های سیمبیان نوکیا سری 60 ورژن 5 را آماده کرده ایم که قابل استفاده در گوشی های جدید نوکیا از قبیل نوکیا 5800-5235-5530-5230-N97 هستند. هم اکنون می توانید این تم نوکیا را از سایت یلدا دانلود دریافت نمایید.

 

قابل استفاده برای نوکیا سری 60 ورژن 5 :

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6 

MoHaMmAd بازدید : 93 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود تم بسیار زیبای سونی اریکسون Lamborghini Blue  که یک تم فوق العاده برای گوشی های سونی اریکسون ورژن های ۴٫۷ ، ۴٫۸ و ۴٫۹ می باشد که می توانید هم اکنون این تم سونی اریکسون را در سایت یلدا دانلود در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 4,772
  • بازدید سال : 36,810
  • بازدید کلی : 1,320,225
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید