loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
sitejame بازدید : 169 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

خلاصه:
ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد…!

بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین

 

 

MoHaMmAd بازدید : 119 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) WebRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

۱۰ قسمت به همراه زیرنویس فارسی ۹ قسمت اول آماده ی دانلود

قسمت ۱۰ و زیرنویس قسمت های ۷ و ۸ اضافه شد

 

Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه

حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

MoHaMmAd بازدید : 175 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
Arrested-Development

این سریال داستان کمدی مرد جوانی است به نام مایکل که به تازگی همسر خود را از دست داده و باید به تنهایی از پسر ۱۳ساله خود مراقبت کند. اما این تنها گوشه کوچکی از مشکلات اوست. او عضوی از یک خانواده بزرگ است که اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی در حال از هم پاشیدن است. مایکل وضیفه دارد اعضای خانواده را در کنار یکدیگر نگه دارد اما هر یک از این اعضا به شکلی دیوانه اند. از اینجا سیر کمدی بی نظیر سریال آغاز می شود.

MoHaMmAd بازدید : 124 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
The-Big-Bang-Theory

The Big Bang Theory داستان چهار جوان فیزیکدان بقول خودمان نخبه ! است که در دانشگاهی به عنوان محقق کار می کنند . تمام فکر و ذکر این ۴ نفر تکنولوژی ، فیلم های علمی تخیلی ، کتاب های کمیک ، بازی های کامپیوتری مثل Halo و اختراع دستگاه های عجیب و غریب است که باعث می شود خیلی راحت بتوان به آنها لقب گیک داد . اما با وجود اینکه این گروه ادعا می کنند چیزی در دنیا نیست که از آن بی اطلاع باشند ، در واقع از بخش مهمی از زندگی هیچ چیزی نمی دانند آنهم روابط اجتماعی.

MoHaMmAd بازدید : 151 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
mad-men

Mad Men سریال مردان دیوانه محصول شبکه کابلی AMC از سال ۲۰۰۷ شروع به پخش شد. این سریال روایتگر دهه شصت امریکا و به خصوص نیویورک است. سریال حواشی زندگی فردی به نام دان دریپر رئیس بخش طراحی شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر می باشد. او دارای زنی زیبا ، شغل و همکارانی خوب است ، ولی با جلو رفتن داستان زندگی این فرد دچار تغییراتی می شود و در این بین همیشه سایه گذشته نامعلوم و گاها مرموز این فرد موفق نیز نمود پیدا می کند. داستان این سریال بهانه ایست پرداختن به موضوعات دهه ۵۰-۶۰ که امیخته با سیگار و مشروب و تبعیض نژانی و مردسالاری بود. موهای ژل زده ، سیگارهای بر لب و کت و شلوارهای به بدن چسبیده ، دامن های بلند ، روابط عاشقانه پنهانی و در پایان تبلیغات. در این سریال نقش تبلیغات و ظهورش در امریکا و تبدیل شدنش به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی مردم این کشور به زیبایی تصویر می شود.

MoHaMmAd بازدید : 297 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
smallville

داستان درباره یه شهر کوچک زراعی به اسم Smallville هست اول داستان این شهر شهاب سنگ باران می شود و سنگ های ناشناخته ای که مدیا راک نامیده می شوند توی سطح شهر پخش میشوند، که این سنگ ها تاثیرات عجیبی روی آدمهای داخل شهر دارد و قدرت های متفاوتی به آدمها میدهد که اکثرا هم آدمهای شر این قدرتها را بدست میاورند ولی همراه این شهاب باران ها پسر بچه ای هم از فضا به زمین می آید و توسط خانواده ای که بچه دار نمی شدند به طور اتفاقی پیدا می شود. این بچه قدرتهای عجیبی دارد و این خانواده تصمیم میگرند که این بچه را بزرگ کنند و چون نمی خواستند مشکلی برای این بچه به وجود بیاید قدرتهای استثنایی او را از همه مخفی نگه میدارند .

MoHaMmAd بازدید : 103 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
the-wire

برای کسانی که از سیستم پیچیده قاچاق مواد مخدر انچنان اطلاعاتی ندارند wire سریال جذابیست . در این چرخه پیچیده از مواد فروش های تو خیابون تا آدم های کله گنده و حتی سیاست مدارا نقش خودشونو ایفا می کنند و در مقابل هم کسایی هستند که نقش مقابله با این سیستم پخش و مبادله را دارند . در سریال سیم (the wire) رویداد های شهر بالتیمور نشان داده شده ولی پیامی بسیار فرا تر را هدف گرفته.بازی های عالی ، متن قوی و بدون اشکال ، کارگردانی خلاقانه ، همه و همه دست به دست هم داده تا با یکی از بهترین سریالهای شبکه HBO مواجه بشیم .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 4,828
  • بازدید سال : 36,866
  • بازدید کلی : 1,320,281
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید