loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 124 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Desktop مدیریت کانکشن های ریموت با Remote Desktop Manager Enterprise 8.2.0.0

Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

 

HUNTER بازدید : 136 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

 

Connectify Dispatch به اشتراک گذاری اینترنت با Wifi با Connectify Dispatch 4.0.0.25875

Connectify Dispatch 4.0.0.25875 کاربران معمولا راه های مختلفی را برای اتصال به اینترنت در پیش می گیرند، این راه ها شامل استفاده از کابل و پورت اترنت، شبکه های مختلف Wi-Fi و یا دستگاههای بیسیم ۳G یا ۴G هستند. اما واقعا چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور نبودید یکی از این روشها را انتخاب کرده و قادر بودید از سریع ترین روش برای مرور سایتهای اینترنتی بهره ببرید؟ اخیرا یک کمپانی با نام Connectify توانسته این کار را برای کاربران با ساخت نرم افزاری با نام Connectify Dispatch عملی کند. این نرم افزار داده های خروجی کامپیوتر شما را از طریق اتصالات متعدد و به طور همزمان ارسال می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر شخصی یا PC خود به عنوان یک مودم Wi-Fi برای چندین دستگاه مختلف استفاده کنید. و نسخه رایگان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند .

 

HUNTER بازدید : 131 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دانلود NeoDownloader v2.9.2.175 - نرم افزار دانلود گروهی عکس و فایل ها با سرعت بالا

مطمئنا شما هم بر این موضوع اعتقاد دارید که امروزه یکی از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای کامپیوتر و اینترنت نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شده و با ایجاد قابلیت های جدید و بهبود سرعت دانلود سبب علاقمندی بیشتر کاربران به آن ها می شوند که در این میان می توان محبوب ترین و پرقدرترین آن ها را IDM، DAP، IDA و... نامید.

HUNTER بازدید : 369 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت یلدا دانلود دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

HUNTER بازدید : 120 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

sitejame بازدید : 101 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 


اصطلاح Wi-Fi (وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا 400 متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو قرار دارد. نکته ی جالب این است که بر خلاف شبکه های کابلی، این نوع شبکه ها از هیچ گونه توپولوژی خاصی پیروی نمی کنند و تمام سخت افزار های موجود در شبکه می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مانند تصادم، با هم در ارتباط باشند. WiFi روش بی سیم برای ایجاد و اداره شبكه است كه به آن شبكه سازی ۸۰۲.۱۱ و شبكه سازی بی سیم نیز گفته می شود. بزرگترین نقطه قوت WiFi، سادگی آسان است. با توجه به بردی که این شبکه ها دارند به نظر برای شرکت ها و یا منازل مسکونی کاملاً مناسب هستند. یکی از نگرانی هایی که درمورد استفاده از این شبکه ها وجود دارد، حفظ امنیت آن ها می باشد. چنانچه شما نیز از این تکنولوژی استفاده می کنید و نگران هستید که چه کسانی به شبکه بی سیم شما متصل هستند و در حال استفاده از آن می باشند، به کمک نرم افزار Whos On My Wifi می توانید وضعیت اتصال کاربران را به وای فای مشاهده کنید و در صورت دیدن کاربری ناشناس، سریعاً دسترسی او را قطع کرده و امنیت خود را در شبکه بالا ببرید.

sitejame بازدید : 113 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 26 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

MoHaMmAd بازدید : 114 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Maxprog FTP Disk 1.1.8 نرم افزار مدیریت سرورهای اف تی پی

Maxprog FTP Disk یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه مدیریت دقیق FTP می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت یلدا دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید تا تمامی بخش های اف تی پی را مدیریت کرده و تمامی تغییرات لازم را بر روی FTP اعمال کنید. توسط این نرم افزار شما می توانید تنها از طریق کشیدن و رها کردن فایلهای مورد نظر در محیط نرم افزار اقدام به آپلود فایلها کنید. همچنین شما می توانید از طریق برنامه اقدام به دانلود فایلهای موجود بر روی اف تی پی کنید. فولدرهای جدید در اف تی پی ایجاد کنید , آنها را تغییر نام دهید , فولدرها و برنامه های مختلف را از روی اف تی پی حذف کنید و با سرعت بسیار باور نکردنی فایلهایتان را منتقل کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده پیش نمایش تصاویر و فایل های متنی، کشیدن و رها کردن فایل ها به درون برنامه، ایجاد فایل و پوشه، دانلود و آپلود فایل ها با نهایت سرعت، تعیین میزاندسترسی فایل ها، دارا بودن محیط ساده، انتقال فایل ها و پوشه ها به آسانی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره نمود.
 جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 4,765
  • بازدید سال : 36,803
  • بازدید کلی : 1,320,218
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید