loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 106 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

Word to FlipBook ساخت کتاب های دیجیتال Word to FlipBook 2.0.0

 

Word to FlipBook نرم افزاری عالی و کاربردی برای ساخت کتاب های دیجیتال می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های نوشتاری خود را درون کتاب های دیجیتال قرار دهید به صورتی که همانند یک کتاب واقعی قابل ورق زدن و جابجا شدن باشد. این نرم افزار فایل های نرم افزار Microsoft Word و OpenOffice که دارای فرمت هایی نظیر docx و ods و… هستند را به کتاب های تصویری یا Flip Book با فرمت های فلش تبدیل خواهد کرد. در واقع این نرم افزار برایتان کتاب های دیجیتال با قابلیت ورق زدن را خواهد ساخت. این کتاب ها بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود و میتوانید قالب های مختلفی را بسازید یا از قالب های از قبل ساخته شده نرم افزار استفاده کنید. بنابراین با این نرم افزار میتوانید انتشارات دیجیتال، کاتالوگ دیجیتال، وب سایت کتاب، مجله اینترنتی جذاب دیجیتال را در کمتر از ۵ دقیقه بسازید. نیازی به دانش فنی بالا و در زمینه فلش نخواهد بود ، کافی است فایل های نوشتاری خود را وارد کنید و سپس با انتخاب استایل از قبل آماده و انتخاب افکت ها ، کتاب تصویری و دیجیتال خود را تحویل بگیرید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک متن فایل ها را استخراج خواهد کرد. در هنگام ساخت میتوانید قابلیت جستجو پذیر بودن متن درون کتاب را فعال کنید تا در موتورهای جستجو یافت شوند. همچنین میتوانید به کتاب دیجیتال موزیک اضافه کنید و لوگو خودتان را روی آن قرار دهید. میتوانید برای کتاب خودتان بکگراند قائل شوید و همچنین با پسورد از کتاب ساخته شده محافظت کنید یا اینکه دسترسی هایی نظیر قابل پرینت بودن و… را محدود کنید. در انتها برای خروجی گرفتن ، فرمت اصلی فلش خواهد بود. ولی میتوانید این فایل را برروی لوح های فشرده با استفاده از نرم افزار رایت نمایید و در دستگاه هایی که قابلیت پخش فلش را دارند ، نمایش دهید. یا با فرمت exe و اجرایی آن را در آورید.

HUNTER بازدید : 143 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

tsr watermark image تغییر سایز و قرار دادن واترمارک همزمان TSR Watermark Image 2.3.1.7

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.

 

HUNTER بازدید : 129 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Google SketchUp طراحی آسان مدل های سه بعدی Google SketchUp 8.0.16846

Google SketchUp نرم افزاری برای یادگیری هرچه بهتر طراحی مدل های سه بعدی و مخصوص تازه کارها و کارآموز ها می باشد. وقتی وارد برنامه می شوید ، مرحله اول انتخاب قالب کاریتان خواهد بود. قالب ها شامل طراحی معماری، مدل سازی کره زمین ، مهندسی، طراحی محصول و نجاری، پلان معماری و یا شروع آموزش مدل سازی می باشد. محیط کاربری Google SketchUp بسیار ساده و قابل دسترس است و برای اینکه تبدیل به یک مدل ساز شوید میتواند بهترین نرم افزار باشد. همچنین برای آنها که همیشه نیاز به مدلی ساده سه بعدی دارند ، این نرم افزار انتخاب عالی خواهد بود چرا که نیاز آنها را سریعتر و آسان تر رفع خواهد کرد. در نوار منو ، ابزارهای مورد نیاز کاربر برای ترسیم از جمله خطوط و اشیاء هندسی وجود دارد. رسم در Google SketchUp با مقیاس قابل انجام است و از این رو مدل های ساخته شده قابل ساخت در دنیای واقعی نیز هستند. دیگر ابزارها نظیر رنگ ها و استفاده از شبیه ساز ها نظیر چوب و آسفالت و گچ و سیمان و… نیز در نرم افزار برای طراحی بهتر مدل های معماری فراهم است. باتوجه به این مدل ها قابلیت ساخت به صورت ۳بعدی و ۲بعدی دارند ، کاربر میتواند تمامی زوایا مدل را بررسی و مورد نظر قرار دهد ، به این ترتیب میتوان در هنگام مشاهده مدل ، نقص بعدی ها مختلف را برطرف ساخت. نرم افزار دارای امکاناتی برای قرار دادن سایه می باشد. همانطور که میدانید در مدل سازی ، سایه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. این نرم افزار میتواند با قرار دادن سایه به صورت اصولی به کاربر کمک کند. section یا برش نیز در معماری و مدل سازی نیز مهم است. این نرم افزار میتواند به صورت اتوماتیک و هوشمند از نواحی مختلف مدل را برش بزند و برش را نیز مدل کند و نمایی از داخل جسم طراحی شده نیز به کاربر ارائه دهد. همچنین این نرم افزار میتواند مانند یک فیلم ، شما را به دورن مدل طراحی شده شما ببرد و قسمت های مختلف آن را مانند یک فیلم واقعی به شما نشان دهد. همچنین این نرم افزار با تعاملی که با google earth ایجاد میکند ، میتواند مدل ساخته شما را واقعا در جایی که قرار است ساخته شود و قرار دهد تا شما ببینید که مدلتان در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. برای خروجی گرفتن ، نرم افزار میتواند مدل را تا ۱۰هزار پیکسل و با فرمت هایی نظیر jpg و png ذخیره نماید.

HUNTER بازدید : 140 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX 3D Maker v6.10 - نرم افزار خلق اشکال سه بعدی حتما هریک از ما اشکال سه بعدی را بارها دیده ایم و البته نظرمان هم این بوده که این تصاویر و اشکال جذاب مطئمنا توسط یک فرد بسیار حرفه ای طراحی شده اند. شاید در مواردی این امر صحت داشته باشد اما همه ما می توانیم همین اشکال را به سادگی بسازیم بدون این که دانش خاصی در این زمینه یا گرافیک داشته باشیم. MAGIX 3D Maker ابزاریست که برای طراحی و خلق اشکال سه بعدی ارائه شده است.

MoHaMmAd بازدید : 95 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (2)

AKVIS Coloriage نرم افزاری کارآمد برای رنگی کردن عکس های قدیمی و همچنین تغییر رنگ عکس های رنگی است. مسلما خیلی ها دوست دارند عکس های قدیمی بجا مانده را رنگی کنند و در گذشته های دور وقتی که دوربین های عکاسی تازه پدید آمده بوده اند ، رنگی کردن عکس ها یکی از سخت ترین فرایندها بود. ولی امروزه دیگر این کار اصلا سخت نیست و به راحتی با نرم افزارها میتواند این عمل را انجام داد. نیازی به صرف وقت فراوان نیز نیست و با چند ابزار و کمی حوصله رنگی کردن عکس های سیاه و سفید و… انجام خواهد شد. در مورد عکس های جدید و تغییر رنگ آنها نیز به همین منوال خواهد بود و کاربر میتواند به تغییر رنگ اجسام درون عکس اقدام کند و برای آن نیز بازهم باید از ابزارها استفاده نماید. کافی است محدوده مورد نظر را به نرم افزار نشان دهید و رنگ را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور اتوماتیک به بررسی محدود تعیین شده فرایند تغییر رنگ را با هوشمندی انجام دهد به طوری که طبیعی به نظر برسد. همچنین نقاشان سیاه قلم و قلم میتوانند نقاشی های کشیده شده را اسکن کرده و به عکس تبدیل کنند و سپس با استفاده از این نرم افزار به رنگی کردن انها اقدام کنند. بنابراین با این نرم افزار میتوانید عکس های قدیمی و غیررنگی را ، رنگی کنید. عکس های رنگی را تغییر رنگ دهید و نقاشی های کشیده شده با قلم و سیاه قلم را رنگ نمایید و در نهایت فضای رنگی جدیدی را تجربه کنید.

 

MoHaMmAd بازدید : 87 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

PDFMate PDF Converter Free نرم افزاری عالی و در این حال رایگان برای تبدیل فایل pdf به دیگر فایل های سندی مانند فایل های متنی ، عکس و EPUB و حتی تبدیل pdf به pdf با تغییراتی درون فایل اصلی می باشد. این نرم افزار رایگان ضمن قابلیت تبدیل فرمت ، در هنگام خروجی گرفتن تنظیمات ویژه ای را قائل شده است. برای مثال میتوانید سایز و اندازه فایل پی دی اف را از نظر حجمی و از نظر ابعاد مشخص کنید. همچنین میتوانید فایل pdf را به فرمت EPUB که فرمتی محبوب برای مطالعه فایل های پی دی اف درون گوشی های موبایل و تبلت می باشد ، تبدیل کنید. قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به متن نیز میسر است که البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.در هنگام تبدیل فرمت کیفیت عکس ها و دیگر اشیاء به کار رفته درون فایل اصلی حفظ خواهند شد. قابلیت قرار دادن پسورد بررروی فایل pdf نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

MoHaMmAd بازدید : 145 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

Origin-Beta-8.6.0.357

Origin 9.1.3.2637 یقینا عزیزانی که به منظور نمایش حاصل تحقیقات و پژوهشهای خود نیاز به عملیات آماری و ارائه بصری محتوای مورد نظر خود را داشته اند ، نیاز به یک نرم افزار  سریع ، جهت نمایش نتایج کار خود به صورت گراف و یا نمودار را احساس کرده اند . البته بیشتر نرم افزارهای آماری خود تا حدی امکان رسم گرافها را ارائه داده اند ولی گاه استفاده از منابع مختلف و لزوم نمایش اطلاعات نا همگون در کنار یک دیگر به مشکل اصلی محققین و دانش پژوهان عزیز تبدیل میگردد.

MoHaMmAd بازدید : 96 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 دانلود CyberLink YouPaint 1.5.0.2128    نرم افزار رنگ آمیزی و نقاشی

این نرم فزار یک محیط خلاقانه برای نقاشی در اختیار کاربران به ویژه کودکان قرار می دهد که بسیار شبیه به نرم افزارهای نقاشی موبایلی بوده و ابزارهای Brushes, pens, color palette, stamps, tracing paper, image blooms را شامل می شود. این ابزار ها در خلق اثار هنری کودکانه میتوانند بسیار کاربردی باشند. همچنین این نرم فزار از قابلیت لمسی پشتیبانی کرده و کودکان به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 4,835
  • بازدید سال : 36,873
  • بازدید کلی : 1,320,288
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید