loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 141 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

HUNTER بازدید : 129 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دانلود جدید ترین کرک های ویندوز - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز

1391/10/10: کرک و رفع محدودیت زمانی ویندوز 7 بر روی سایت قرار گرفت!
همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 و 8 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند

HUNTER بازدید : 129 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 December 2012 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است.

MoHaMmAd بازدید : 78 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

دانلود iMod Inspirat CustoPack v1.0 - نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز به مکینتاش

حتی کاربرانی هم که از ویندوز محبوب 7 استفاده می کنند روزی می رسد که از واسط کاربری آن خسته خواهند شد و ترجیح می دهند نمونه ی دیگری از پوسته ها را تجربه کنند. نمونه ای که با این پوسته فعلی موجود برروی این ویندوز تفاوت های زیادی داشته باشد تا کمی هم جذاب تر جلوه دهد ؛ البته این مورد نه تنها در مورد ویندوز 7 بلکه در مورد تمامی ویندوز ها و بلکه تمامی سیستم عامل ها صادق است.iMod Inspirat CustoPack نام نرم افزاری است که پوسته ای جذاب و دیدنی را جایگزین پوسته فعلی ویندوز های XP ، ویستا و 7 خواهد کرد ، این نرم افزار جالب قادر است تا تمامی آیکن ها و به طوری کلی متعلقات ویندوز را تغییر داده و به شکل سیستم عامل مک در آورد. 

HUNTER بازدید : 183 جمعه 08 دی 1391 نظرات (1)
Windows-7-Loader

Windows 7 Loader 2.9.1 با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز۷ نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعال سازی سیستم عامل اقدام کنند. با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید .

MoHaMmAd بازدید : 74 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده December 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012

MoHaMmAd بازدید : 92 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت یلدا دانلود این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده December 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه آذر Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 December 2012

MoHaMmAd بازدید : 80 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار MLCC ابزاری است معروف برای نگهداری و رسیدگی به مشکلات مک شما. کار این نرم‌افزار شبیه به Disk Utility است و با آن می‌توانید با اجرای بخش‌های گوناگون آن و نظارت بر قسمت‌های گوناگون مک بهترین بازدهی را از سیستم‌عامل خود داشته باشید. این نرم‌افزار با پاکسازی فایل‌های Cache و از بین بردن فایل‌های بیهوده، مدیریت اطلاعات RAM، مدیریت بهتر روی فایل‌های Cache اینترنتی و برنامه‌های گوناگون و… سرعت و کیفیت کار شما را افزایش خواهد داد. این نرم‌افزار همچنین با آخرین آپدیت از Mac OS X سازگاری کامل داشته و برای آن بهینه‌سازی شده است.

 

ml cache cleaner نگهداری و رفع مشکل مکینتاش با Mountain Lion Cache Cleaner 7.0.5   مک

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 636
  • بازدید ماه : 4,780
  • بازدید سال : 36,818
  • بازدید کلی : 1,320,233
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید