loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 113 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

امنیت بالای گوشی با Norton Security & Antivirus 3.2.0.770-اندروید

Norton AntiVirus and Security امنیت سیستم شما را به ارمغان می آورد و سرعت آن را کم نمی کند. این برنامه می تواند از برنامه های مخرب و ویروس ها جلوگیری کند. در صورتی که به وجود ویروس مشکوک هستید می توانید نسبت به اسکن سیستم و کارت حافظه اقدام کنید. اسکن برنامه هایی که نصب می کنید و فایل های دانلود شده بطور خودکار انجام می شود. چنانچه کارت حافظه را به دستگاه وصل کنید اسکن آن انجام می شود. اگر گوشی خود را گم کردید نگران نباشید. یافت مکان آن روی نقشه از راه دور ممکن است. این موارد را به رایگان خواهید داشت اما با خرید نسخه کامل این برنامه می توانید قدرت محافظت از سیستم را در مقابل مخرب ها، ویروس ها، اسپم ها و … افزایش دهید. در صورت گم یا دزدیده شدن گوشی، می توانید آن را از راه دور کنترل کنید، قفل کنید و حتی اطلاعات را پاک کنید. اگر از پاک شدن شماره ها و کانتکت ها نگرانید می توانید از آن ها پشتیبان تهیه کنید. ایجاد صدای بلند زنگ برای پیدا کردن سریع تلفن، فرستادن پیام تنظیم شده به فردی که دستگاه شما را پیدا می کند، مسدود سازی تماس ها و پیام های ناخواسته، جلوگیری از وبسایت های فیشینگ در گرفتن اطلاعات شخصی شما، قفل فوری گوشی در صورتی تغییر سیم کارت و … از دیگر خدمات برنامه در صورت تهیه نسخه کامل آن است.

HUNTER بازدید : 129 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

نبرد فانتزی با League of Heroes v1.3.161-اندروید

برای رقابت در بازی لیگ قهرمانان باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید. برای بهترین بودن نهایت تلاش خود را به کار بگیرید و با انتخاب بهترین و قوی ترین اسلحه ها می توانید رتبه بالاتری داشته باشید و همچنین راحت تر بر دشمنان خود غلبه کنید. در بازی League of Heroes می توانید تجارب بسیاری بدست آورید و طلاهای بسیاری را جمع آوری کنید تا بعد از طی نمودن ۶۰ مرحله این بازی، بالاترین رتبه در بین رقابت کنندگان بدست آورید. بازی برای شما محیط هایی با آب و هوای مختلف از جمله هوای بارانی همراه با رعد و برق و مه و همچنین بازی در شب درنظر گرفته است.

HUNTER بازدید : 108 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

سیر کردن میمون با Blast Monkeys v2.9.6-اندروید

بازی Blast Monkeys از جمله بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده می باشد. وظیفه شما در این باری بسیار ساده و در عین حال پر درد سر است. Moki یک میمون گرسنه است که به این راحتی سیر نمی شود. شما باید در مسیرهای پر چالش با موانعی که به صورت خلاقانه طراحی شده اند به Moki برای بدست آوردن موز کمک کنید. در مسیر رسیدن به موزها مراقب موانع و میخ ها باشید. برای سیر کردن میمون خود سعی کنید بیشترین موز را بدست آورید.

HUNTER بازدید : 142 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

قفل زیبای گوشی با GO Locker v1.63-اندروید

GO Locker قفل گذاری بر نمایشگر را انجام می دهد. این برنامه با لانچر GO Launcher EX سازگاری خوب و پایداری دارد. برای استفاده از این امکانات نیاز به انجام کار های دشوار ندارید و همه چیز به آسانی در دسترس خواهد بود. امکان فعال کردن گوشی، دوربین و یا پیامک ها را بطور مستقیم دارید اما می توانید خودتان نیز میانبر ها را تغییر دهید. تم های گوناگونی برای قفل وجود دارد که هر کدام که با سبک و سلیقه شما سازگار تر بود را می توانید انتخاب کنید. امکان باز کردن اضطراری قفل، پشتیبانی از تنظیمات کاغذ دیواری و امنیتی بودن قفل، از سایر ویژگی های برنامه است.

HUNTER بازدید : 123 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پاک کردن آسان برنامه ها با Uninstaller v1.8.0-اندروید

Uninstaller یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای پاک کردن برنامه ها است. لیست برنامه ها بر اساس آخرین فایل نصبی، نام و اندازه مرتب می شود. بدین صورت بطور سریعتری قادر به پیدا کردن برنامه مورد نظر خود هستید. در اندروید ۲٫۲ و بالاتر، مرتب سازی بر اساس مکان نصب نیز انجام می شود. در صورت ساختن cache در بار نخست، در آینده دیگر زمانی برای بارگذاری نخواهید گذاشت. اگر به مدت طولانی بر یک آیتم فشار وارد کنید، جزییات برنامه را خواهید دید. افزون بر این با کلیک طولانی خواهید توانست برنامه ها را به کارت حافظه و یا حافظه گوشی انتقال دهید. نمایش اطلاعات حافظه تلفن، نمایش اندازه برنامه و تاریخ نصب یا سایر اطلاعات، جلوگیری کردن از برنامه های سیستمی که نمی توانند پاک شوند و … از ویژگی های برنامه است.

HUNTER بازدید : 133 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

مدیریت فایل ها با ASTRO File Manager / Browser Pro v4.2.461-اندروید

ASTRO File Manager / Browser یکی از محبوب ترین برنامه ها برای مدیریت فایل است که تاکنون بیش از ۱۳ میلیون بار از مارکت گوگل دانلود شده است. این فایل منجر امکان مدیریت آسان فایل ها، عکس ها، برنامه ها، موزیک ها، ویدیو ها و هر چیز دیگری که در دستگاه خود دارید را می دهد. پشتیبان گیری و بازیافت برنامه ها و فایل ها، thumbnails، نمایشگر عکس و متن، شبکه، بلوتوث، MSB، دانلودگر ( downloader )، جستجوگر فایل، SFTP، Zip Tar، متوقف کردن برنامه ها و فعالیت ها ( task manager ) و …

HUNTER بازدید : 156 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

مبارزه سگ ها و گربه ها با Cat War2 v1.3-اندروید

جنگ قدیمی میان سگ ها و گربه ها،‌ بازی Cat War2 میدان جدید برای این جنگ قدیمی می باشد. قلمرو گربه ها همیشه مغلوب سگ ها بوده است. سگ ها تمام بچه گربه ها را دستگیر کرده و با خود برده اند. در حال حاضر قلمرو گربه ها با مشکل نبودن بچه ها مواجه بوده و سعی در یافتن آنها دارد، یافتن بچه گربه ها تنها با کمک Catphinx میسر می باشد و شما نیاز به کمک او خواهید داشت. گربه های قهرمان از همه جا گرد هم آمده اند تا بر علیه دشمن قدیمی خود سگ ها با هم متحد شوند و به دفاع از قلمرو خود بپردازند. شما باید علاوه بر جمع آوری منابع، نیروهای خود را برای حمله به دشمنان آماده کنید.

HUNTER بازدید : 115 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

آگاهی از شرایط آب و هوا با Weather Elite Multi-Language v1.0.6-اندروید

Weather Elite ویجتی برای پیش بینی وضعیت آب و هوا است که از هزاران شهر پشتیبانی می کند. دسترسی به بیش ۲۲۰۰۰ ایستگاه هواشناسی در سراسر دنیا این امکان را فراهم می کند که از شرایط آب و هوایی آگاهی پیدا کنید و بتوانید برای روز خود به درستی برنامه ریزی کنید. امکان پیش بینی ۳ روز آینده، هفته آینده و حتی یک ساعت بعد را به راحتی خواهید داشت. اطلاعات آب و هوایی شامل مواردی چون باد، رطوبت، دید، ، زمان، UV و … است. استفاده از GPS برای یافتن مکان فعلی، ویجت های زیبا، تعداد نامحدود شهر ها، به روز رسانی اطلاعات آب و هوایی بطور خودکار و امکان به اشتراک گذاری پیش بینی ها ( از طریق ایمیل، فیسبوک، توییتر، پیامک و …) از دیگر خدمات برنامه است. جدول پیش بینی شامل ۷ روز است. این برنامه با دستگاه های Samsung Galaxy series, Nexus series, HTC series, LG phones, Motorola Droid, Milestone, Huawei و .. سازگار است. در این نسخه باگ های ویجت رفع شده است.

تعداد صفحات : 163

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 4,771
  • بازدید سال : 36,809
  • بازدید کلی : 1,320,224
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید