loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 135 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

Private Photo Guard تصاویر و ویدیو های شما را از نگاه های یواشکی دیگران نگه می دارد. تنظیماتی که برای محافظت از عکس ها و ویدیو ها به کار بسته اید نمی توانند با کار های رایج کشف شوند و حریم شخصی شما با این برنامه امن خواهد بود. برای نخستین استفاده لطفا عدد ۱۲۳۴۵ را به عنوان رمز عبور وارد کنید اما برای استفاده های بعدی آن را عوض کنید. این کار را می توانید از منوی settings بعد از ورود به برنامه انجام دهید. فراموش نکنید رمزی را انتخاب کنید که آن را فراموش نخواهید کرد.

HUNTER بازدید : 83 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

Shake ‘n Rotate برنامه ای بسیار جالب برای چرخاندن نمایشگر است. بدین ترتیب که با تکان دادن گوشی می توانید چرخش خودکار را فعال یا غیر فعال کنید. با این کار به راحتی و به سرعت می توانید تنظیمات را تغییر دهید و پیام هایی نیز پس از تغییر تنظیمات مبنی بر انجام شدن خواسته تان دریافت می کنید. این پیام ها با تصویر زیبایی نشان داده خواهد شد. این تصاویر وضعیت و حالت کنونی تنظیمات چرخش را نشان می دهد. با این کار خواهید دانست که آیا تنظیمات فعال شده است و یا خیر.

 

HUNTER بازدید : 116 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

Smart Gallery Lock از عکس ها و ویدیو های شما در برابر سایرین با استفاده از قفل های رمزی و الگویی محافظت می کند. این برنامه همچنین می تواند در مدیریت گالری به شما کمک کند. محافظت از عکس و ویدیو ها به دو صورت قفل گذاری و یا پنهان سازی انجام می شود. در مدیریت نیز می توانید کارهایی چون جا به جایی، حذف، ساخت پوشه تازه و … را داشته باشید. سایر ویژگی های برنامه عبارتند از: انجام سریع کار ها با استفاده از cache، استفاده آسان از UI، پشتیبانی از سه نوع قفل ( عددی ، حرفی و الگویی )، پشتیبانی از ساخت پوشه تازه، مرتب سازی پوشه ها و مدیا، امکان انتخاب زمینه گالری، پشتیبانی از نمایشگر عکس، پشتیبانی از ویژگی های نمایش اسلاید، پنهان سازی برنامه در لانچر خانگی و قفل کردن برنامه وقتی که در حال اجرای آن هستید.

HUNTER بازدید : 138 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

آخرین نسخه از بهترین برنامه قرآن اندروید همراه با ترجمه کاملا فارسی به همراه کامل ترین صوت ارائه شد! با iQuran در کنار خواندن متن قرآن کریم، ترجمه فارسی آن را بخوانید و همچنین از صوت تک تک آیه ها استفاده کنید! از ویژگی های این برنامه می توان به امکان نشانه گذاری آیات، جستجوی قوی، راهنمای خواندن صحیح آیه ها و مشخص کردن علامات با رنگ های مختلف، جابه جایی روان در میان آیات، امکان تنظیم تعداد تکرار تلاوت آیات، وجود چندین ترجمه به زبان های مختلف از جمله فارسی، امکان یادداشت برداری و دارا بودن صوت بیش از ۵ قاری معروف اشاره کرد.

HUNTER بازدید : 214 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

آیا شما لذت می برید که در مهمانی مجللی شرکت کنید و در آن مهمانی بدرخشید. در بازی Style Starlet شما می توانید بهترین تجربه ها را در مهمانی ها داشته باشید. وسایل خود را جمع کنید و به مهمانی بزرگ Style Starlet سفر کنید و در کلاس های جهانی مد شرکت کنید تا بتوانید یکی از خوش تیپ ترین ها و ستاره های مدل در جهان باشید. شرکت در بازی ها ،تبلیغات ،جشن های تلویزیون و فیلم ها شما را به مرور زمان معروف تر می کند. در فروشگاه ما و با خرید از ما شما افراد بسیار شیک خواهید شد که مورد پسند همه قرار خواهید گرفت. لباس های دلخواه خود را انتخاب کنید و یک مدل بی نظیر شوید. در طی این بازی اگر شما لباس های شیک و مناسب را در کنار هم قرار دهید می توانید از فروشگاه ما جایزه نیز بگیرید.

HUNTER بازدید : 116 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

کشتار در هالیوود با Zombiewood v1.0.4-اندروید

زامبی ها این بار به Los Angeles و یکی از خیابان های شلوغ و معروف ان حمله کرده اند. در بازی Zombiewood هیچ استثنایی وجود ندارد و بسیاری از افراد معروف نیز تبدیل شده اند. خیابان ها پراز مرده های متحرک شده است. فضای شهر را ترس، وحشت و خشونت، فرا گرفته واکنون زمان آن رسیده که دست بکار شوید و با ۲۰ نوع اسلحه مرگباری که بازی دراختیار شما قرار داده است به نابودی زامبی ها بپردازید. محیط این بازی دقیقا از فضای واقعی هالیوود گرفته شده است و علاوه بر آن در این بازی ۱۱ فیلم و ۱۰ مدل متفاوت برای بازی در اختیار شماست. تمام تلاش خود را برای ارتقا امتیازات خود انجام دهید و از فضای منحصر به فرد بازی لذت ببرید.

HUNTER بازدید : 120 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

کشاورزی با Mandora v1.1.0-اندروید

به روستای Mandora خوش آمدید. این روستا تنها جایی است که گیاه مندورا یافت می شود. گیاهی که نیروی جادویی دارد. شما ۲۰ مدل مندورا قابل انتخاب خواهید داشت. شما در این بازی نقش کشاورز را بازی می کنید و باید گیاهان رسیده را برداشت کنید. زمان محدود است و هر چه بیشتر مندورا بچینید امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. هر جعبه کامل به شما زمان اضافه هدیه می دهد. این بازی با گرافیک خوب و محیطی ساده تجربه ای عالی از یک بازی به شما هدیه می دهد.

HUNTER بازدید : 1822 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

لایو والپیپر عشق با Purple Heart Live Wallpaper v1.0-اندروید

Purple Heart Live Wallpaper یک لایو والپیپر بسیار زیبا برای دستگاه شما است. قلب بنفش خود را با این برنامه به همه نشان دهید. این لایو والپیپر با درخشش و نور زیبا ارایه شده است که هر چشمی را خیره می کند. با رفتن به منوی تنظیمات می توانید جهت درخشش، سرعت آن و چیز های دیگر را تعیین کنید. توجه کنید که این برنامه اندکی از باتری را استفاده می کند. ۴ جهت گوناگون برای نور و درخشش، ۳ سرعت مختلف و امکان حرکت نور، از ویژگی های این والپیپر است. برای اجرای برنامه در صفحه نمایشگر فشار وارد کنید و یا وارد منوی خانگی شوید. سپس set wallpaper یا Live wallpaper را انتخاب کنید و در آنجا نام این برنامه را پیدا کرده و با اجرا کردن آن، لذت ببرید.

تعداد صفحات : 163

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 4,839
  • بازدید سال : 36,877
  • بازدید کلی : 1,320,292
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید