loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
MoHaMmAd بازدید : 702 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار Virtual Smoke شما میتوانید سیگار را در گوشی موبایل به صورت بسیار نزدیک به واقعیت شبیه سازی کنید. برای اجرا این نرم افزار باید برنامه QT بر روی گوشی شما نصب باشد. این نرم افزار برای سیستم عامل Symbian^3 , Anna , Belle طراحی و ساخته شده است.

نرم افزار شبیه ساز سیگار Virtual Smoke v1.0 برای Symbian^3 Anna Belle

HUNTER بازدید : 178 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

Paint Easy یک برنامه برای نقاشی کردن آسان، بامزه و انگشتی است. می توانید ایده های زیبایی بیافرینید و آن ها را با پیاده کردن در نقاشی، با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. می توانید با ایجاد اکانت و داشتن نام کاربری نقاشی کرده و اجازه دهید دیگران آن ها را ببینند. حتی می توانید به دادن نظرات اقدام کنید و به نقاشی ها رای بدهید. محبوب ترین ها با رای بالا انتخاب می شوند. این برنامه در تمامی اندازه های نمایشگر پشتیبانی می شود و افزون بر تلفن های همراه، می توانید از آن ها در تبلت ها نیز استفاده کنید.

HUNTER بازدید : 154 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

AlarmDroid Pro برنامه ای برای بیدار کردن شما از خواب است. این برنامه برای راحت بیدار کردن شما است و اهمیتی نمی دهد که سحر خیز هستید و یا در خوابیدن پافشاری می کنید. snooze برنامه با به عقب انداختن زنگ ها، شما را در دقایق مختلف بیدار می کند. این ساعت بیدار باش، سخنگو است. نه تنها زمان را می گوید، بلکه شما را از وضعیت آب و هوا نیز آگاه می سازد. افزون بر این، از ایستگاه های رادیویی نیز پشتیبانی می شود. می توانید با کار کردن با برنامه، ویژگی های بیشتری را پیدا کنید.

HUNTER بازدید : 249 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

معمولا در اندروید برای پاک کردن فایل های Cache یا همان حافظه کش ها باید به تنظیمات رفته و تک تک اقدام به پاکسازی کنید که این راه افزون بر نا مناسب بودن، وقت گیر است و حوصله بسیاری می خواهد. با App Cache Cleaner می توانید بدون نیاز به هدر دادن وقت زیاد، نسبت به پاکسازی اقدام کنید و حافظه گوشی خود را خالی کنید. در این برنامه تمام فایل های اضافی به شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را به انتخاب خود پاک کنید و یا پاکسازی گروهی را تنها با یک کلیک ساده انجام دهید.

HUNTER بازدید : 193 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

بار دیگر بازی محبوب و دوست داشتنی Cut the rope با محیطی جدید! هیولای سبز رنگ به نام Om Nom برای یک سری آزمایشات پرفسور مورد آزمایش قرار می گیرد. در این بازی باید طناب ها را به نحوی ببرید که علاوه بر گرفتن ستاره ها، هیولاهم بتواند آبنبات آویزان بر سر طناب را بخورد. با گرفتن ستاره ها می توانید مراحل بالاتر را باز کنید. ترکیب رنگی و زیبایی طراحی این بازی منحصر بفرد بوده و دارای ۱۵۰ مرحله در ۶ قسمت می باشد. شاید بریدن طناب ساده باشد ولی در این بازی متوجه خواهید شد که به چیزی بیشتر از کشیدن انگشت روی صفحه نیاز است.

MoHaMmAd بازدید : 140 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
nod32-username-password

تاریخ آخرین آپدیت : ۰۳ بهمن ۱۳۹۱

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

HUNTER بازدید : 170 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در بازی Eat em All FULL شما برای بار دیگر به نجات شهر از دست بیگانه ها کمک خواهید کرد. شهر Troop مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است وآنها تخم های خود را در همه جای شهر پنهان کرده اند با به دنیا آمدن بچه ها تعداد بیگانه ها بیشتر شده و شهر به دردسر بزرگی خواهد افتاد. تنها یک قهرمان می تواند این تخم ها را پیدا کرده و همه آنها را بخورد تا شهر از این اتفاق هولناک نجات پیدا کند. تخم ها بر اساس نقشه و طرح مشخصی پنهان شده اند. به قهرمان بازی کمک کنید با کشف طرح و نقشه اصلی تمام تخم ها را نابود کند. این بازی یکی از بازی های اعتیاد آور و در سبک پازل می باشد که دارای ۸ منطقه و ۷۲ مرحله می باشد. با استفاده ازانواع نیروهای انفجاری مانند نارنجک، رعد و برق وانفجارهای زمان بندی شده و همچنین زیرکی خود شهر Troop را نجات دهید.

HUNTER بازدید : 159 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در بازی Garfield’s Escape شما می توانید هم در نقش گارفیلد دوست داشتنی و هم در نقش Odie سگ خانه بازی کنید. رباتی که به تازگی صاحب این دو حیوان خریداری کرده،  تا قبل ازاین وظیفه پیدا کردن حیوانات خانگی کثیف و شستن آنها را داشته، اما اکنون این ربات دیوانه شده و شما باید برای فرار از دست آن به گارفیلد و اودی کمک کنید. بازی شامل ۱۵ مرحله در ۴ قسمت مختلف از خانه می باشد. پریدن از روی موانع، جا خالی دادن و آویزان شدن از وسایل خانه کارهایی است که شما باید در راه فرار خود انجام دهید. پریدن از روی راه پله شما را به زیر زمین خانه می رساند و هر چه به مرحله های بالاتر برسید کار سخت تر خواهد شد. گرافیک سه بعدی از شخصیت کارتونی و کمدی مورد علاقه شما جذابیت این بازی را بیشتر می کند و همچنین شما می توانید مرحله بدون پایان(endless) را انتخاب و در ۲ سطح سختی متفاوت ازآن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 163

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 4,870
  • بازدید سال : 36,908
  • بازدید کلی : 1,320,323
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید