loading...
یلدا دانلود | تفریح و سرگرمی و دانلود
لینک باکس
آخرین ارسال های انجمن
HUNTER بازدید : 133 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پاکسازی حافظه با Memory Cleaner v1.3.6-اندروید

Memory Cleaner برنامه ای بسیار کمک کننده و مفید است که حافظه بیشتری از گوشی را در اختیارتان قرار می دهد. آزاد شدن فضای حافظه باعث می شود که سرعت گوشی افزایش پیدا کند. این برنامه شیوه کار آسانی دارد و نیاز به انجام دادن عملیات های طولانی ندارید. تنها کافی است که با یک لمس ساده به آنچه که می خواهید برسید. اگر می خواهید دسترسی سریعتری به برنامه داشته باشید می توانید از ویجت این برنامه استفاده کنید. این ویجت می تواند بر صفحه خانگی گوشی قرار گیرد.

HUNTER بازدید : 108 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پاکسازی فایل های اضافی با Cache Cleaner v1.3.8-اندروید

فایل های Cache، فایل هایی هستند که بر اثر استفاده از برنامه ها یا مرور اینترنت، فضای گوشی شما را پر می کنند. این فایل ها با گرفتن بخشی از حافظه، سرعت سیستم را کاهش داده و عملکرد آن را کند می سازند. با Cache Cleaner تمامی فایل های اضافی را پاک کنید. محیط کار بسیار ساده طراحی شده است. بطوری که قادر خواهید بود با یک لمس، به پاکسازی اقدام کنید. با این کار فضای اشغال شده را آزاد کرده و سرعت سیستم را بهبود ببخشید. ویجت برنامه را می توانید در home screen قرار دهید.

HUNTER بازدید : 111 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

گالری عکس با QuickPic v2.8-اندروید

نمایش سریع تر و واضح تر عکس ها با QuickPic به راحتی میسر است. این برنامه یکی از بهترین نمایشگر ها و جستجوگر های عکس در سیستم های اندروید است. اجرای انیمیشن های gif و ویدیو های استاندارد، ارایه شیوه های راحت برای کار با برنامه مانند لمس چند انگشتی، مدیریت ساده فایل ها مانند تغییر نام، حذف، جا به جایی، ایجاد پوشه و کپی کردن از خدمات برنامه محسوب می شود. لطفا از فایل های مهم تان پیش از اجرای عملیات ها، نسخه پشتیبان تهیه کنید. توجه کنید که عکس های سه بعدی MPO و JPS در این برنامه بصورت دو بعدی نمایش داده می شود و امکان اجرای فایل های TIFF وجود ندارد .

HUNTER بازدید : 109 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

لاک اسکرین ویندوز ۸ با Launcher 8 v1.2.6-اندروید

Launcher 8 برنامه فوق العاده ای است که سبک جدیدی از رابط کاربری را برای اندروید تان به هدیه می آورد. می توانید ظاهر گوشی خود را به راحتی به ظاهر ویندوز موبایل ۸ در آورید و به دوستانتان نشان دهید. امکان اضافه کردن اندازه ها و رنگ های گوناگون برای کاشی ها، امکان ذخیره و بازیافت تم ها، امکان جا به جایی سبک لیست برنامه ها، امکان قرار دادن قفل نمایش، امکان انتخاب صد ها نوع رنگ تم، امکان اضافه کردن ویژگی های بیشتر مانند زمان و عکس، امکان اضافه کردن ویجت های اندروید در کاشی ها، و … از ویژگی های این لانچر است.

HUNTER بازدید : 134 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

ساخت زنگ گوشی با Easy Mp3 Cutter v2.5-اندروید

Easy Mp3 Cutter برنامه جالبی است که برای علاقه مندان به داشتن زنگ های ویژه، طراحی شده است. با Easy Mp3 Cutter می توانید زنگ تلفن همراهتان را با سلیقه خود انتخاب کنید. بدین صورت که قسمتی از آهنگ مورد نظرتان را برش داده و به عنوان ringtone از آن استفاده کنید. برای این کار مراحل مقابل را پیش ببرید: فایل MP3 را در گوشی انتخاب کنید. ناحیه مورد نظر را برگزینید. نسبت به ذخیره کردن اقدام کنید. برای این کار می توانید از کارت حافظه استفاده کنید. به همین سادگی زنگ آماده است. با نصب این برنامه موارد زیر را خواهید داشت: اضافه شدن آیکون میانبر جستجو روی صفحه اصلی و اضافه شدن آیکون جستجو در بوک مارک و صفحه خانگی مرورگر. می توانید به راحتی این میانبر ها را پاک کنید. این کارها تاثیری بر برنامه نخواهد داشت.

HUNTER بازدید : 593 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

پخش حرفه ای موزیک با TTPod v4.2.0110-اندروید

TTPod یکی از موفق ترین و محبوب ترین موزیک پلیر ها برای اندروید است. این برنامه از کیفیت بالایی برای رمزگشایی از فرمت های mp3 ,mp4 / m4a ,wma ,flac و ape، برخوردار است که از نقاط قوت آن محسوب می شود. EQ گرافیکی و قابل تنظیم تعبیه شده در برنامه، دقت بالای اشعار و محتویات دانلود شده آلبوم ها، وجود تعداد زیاد پوسته برای انتخاب کردن که سلیقه های گوناگون را پشتیبانی کند و نمایش اشعار بطور جاری در حالی که آهنگ در حال پخش شدن است، از خدمات برنامه محسوب می شود. لطفا توجه کنید که زبان انگلیسی در این برنامه پشتیبانی می شود.

HUNTER بازدید : 107 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Quick TimeTable

با Quick TimeTable برنامه های مدرسه خود را مرتب و مدیریت کنید. می توانید برنامه ریزی ها را برای هر روز تنظیم کرده و رنگ دلخواهی برای آن ها قرار دهید. ویجت موجود در برنامه دسترسی سریعتری به امکانات را فراهم می کند. قابلیت انتخاب زوج و فرد هفته، امکان مقیاس بندی بر حسب ساعت، درس های از پیش تعریف شده، پشتیبانی از زبان، قابلیت پشتیبان گیری و بازیافت اطلاعات، یادداشت ها و کلاس درس برای هر درس، امکان ارسال موارد به عنوان عکس، و … از ویژگی های این برنامه است.

HUNTER بازدید : 157 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Feed the Penguin v1.0.4 1

بازی Feed the Penguin  محیطی ساده و منحصر بفرد دارد که با طراحی ساده و صمیمی به یکی از بازی های پرطرفدار تبدیل شده است. گرافیک این بازی نیز در عین سادگی بسیار جذاب بوده و با اکثر گوشی های اندرویدی سازگار می باشد. بازی شامل ۶ منطقه مختلف و ۱۲۰ مرحله می باشد، که هر یک از مناطق و مرحله ها جذابیت خاص خود را دارد واین بازی از جمله بازی های بسیار اعتیاد آور است.

تعداد صفحات : 163

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1299
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 807
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 4,800
  • بازدید سال : 36,838
  • بازدید کلی : 1,320,253
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید